رئیس کمیته مسابقات هیئت‌ ورزش‌های رزمی استان؛

جدال بهترین‌های کیک بوکسینگ در تبریز برگزار می‌شود

1398/09/27 - 09:49 - کد خبر: 9697 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیته مسابقات هیئت‌ ورزش‌های رزمی استان آذربایجان‌ شرقی از برگزاری مسابقات بین بهترین‌های کیک بوکسینگ در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، وحید پاکزاد در گفت‌‌‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات بهترینِ بهترین‌های کیک بوکسینگ با حضور 20 ورزشکار حرفه‌ای این رشته در اوسط دی ماه به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.
وی گفت: در این مسابقات که مطابق استانداردهای جهانی برگزار خواهد شد، به نفرات برتر علاوه بر کمربند قهرمانی، جوایز نقدی هم در نظر گرفته شده است.
رئیس کمیته مسابقات هیات ورزش‌های رزمی استان آذربایجان‌شرقی افزود: نورپردازی حرفه‌ای و جلوه‌های ویژه، ورود بازیکنان به رینگ با موزیک اختصاصی شان برای ارتقا سطح برگزاری مسابقات از اهداف‌مان است.
وی ادامه داد: همچنین در نظر داریم منتخبی از بهترین‌‌ مسابقات را به صورت کلیپ تهیه و در فضای مجازی برای دوست‌داران این رشته منتشر کنیم.
قهرمان، مربی و داور تبریزی کیک بوکسینگ در پایان یادآور شد: با دعوت از قهرمانان آسیایی، جهانی و حرفه‌ای این رشته و مبارزه‌شان بر سر تصاحب کمربند قهرمانی و جایزه نقدی، تلاش می‌کنیم انگیزه و شور جدیدی را در این عزیزان شکوفا و ایجاد کنیم.
انتهای پیام/
جدال بهترین‌های کیک بوکسینگ در تبریز برگزار می‌شود خبرگزاری تسنیم


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار