طی حکمی؛

سرپرست اداره‌ کل صمت استان‌ اردبیل منصوب شد

1402/05/02 - 11:32 - کد خبر: 96934 نسخه چاپی

نصر: وزیر صنعت، معدن و تجارت در احکامی جداگانه، تغییراتی را در بخش مدیریتی اداره‌های‌کل استان‌های البرز و اردبیل ایجاد کرد.

به گزارش نصر، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت در احکامی جداگانه، انجام وظایف و ماموریت‌های اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز را به «فرناز مهری‌نژاد» و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل را به «مسعود تبادلی» سپرد.
در حکم وزیر صمت برای مهری‌نژاد که پیش از این، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز بوده، آمده است:

«با توجه به ضرورت حل مسائل و تسهیل و تسریع در امور جاری آن اداره کل، به‌موجب این ابلاغ، تمشیت انجام وظایف و ماموریت‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تا اطلاع‌ثانوی به سرکار عالی محول می‌شود.
امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از قابلیت‌های همکاران و رعایت قوانین و مقررات در انجام مسوولیت‌های سپرده شده، موفق و سربلند باشید.»
همچنین در حکم وزیر صمت برای تبادلی که پیش از این، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بوده، آمده است:
«با توجه به ضرورت حل مسائل و تسهیل و تسریع در امور جاری آن اداره‌کل، به‌موجب این ابلاغ تمشیت انجام وظایف و ماموریت‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تا اطلاع‌ثانوی به جنابعالی محول می‌شود.
امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از قابلیت‌های همکاران و رعایت قوانین و مقررات در انجام مسوولیت‌های سپرده شده، موفق و سربلند باشید.»
انتهای پیام/
سرپرست اداره‌ کل صمت استان‌ اردبیل منصوب شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار