سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه؛

والیبال همچون خون در رگ مردم آذربایجان جاری است

1402/05/02 - 11:29 - کد خبر: 96932 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با اعلام حمایت از والیبال آذربایجان‌غربی گفت: والیبال این شهر همچون خون در رگ‌های مردمان آذربایجان جاری است.

به گزارش نصر، علی مصطفی‌زاده روز دوشنبه در گفت وگویی با اشاره به علاقه مندی مردم ارومیه به رشته ورزشی والیبال افزود: حضور ۲ ارومیه‌ای (مبین نصری و شایان سپهری‌فرد) در تیم والیبال زیر ۲۱ سال و کسب عنوان قهرمانی جهان با این تیم نشان ار درخشش ارومیه بر تارک والیبال کشور دارد.
وی با اشاره به سابقه حضور ورزشکاران ارومیه در رشته ورزشی والیبال اظهار کرد: والیبال آذربایجان همیشه نقش مولد داشته و این بدین معناست که تیم والیبال ایران بدون ورزشکاران ارومیه نبوده است بنابراین والیبال با گوشت و خون مردم آذربایجان در هم تنیده است.
مصطفی‌زاده با تاکید بر اینکه والیبال ارومیه انکار و حذف شدنی نیست، ادامه داد: اعضای شورای شهر، مدیریت شهری و دست اندکاران والیبال شهرداری در حال رایزنی گسترده با فدراسیون و بازیکنان جهت حضور و شرکت قدرتمند تیم شهرداری در رقابت‌های لیگ برتر هستند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه اضافه کرد: بودجه مناسبی هم برای تیم‌داری شهرداری در لیگ برتر امسال در نظر گرفته شده تا کنار والیبال دوستان ارومیه‌ای باشیم.
مصطفی‌زاده با بیان اینکه اطلاعات و ریز امور این موضوع به زودی رسانه‌ای می‌شود، گفت: همه تلاش خود را برای حضور این تیم و ایجاد شور و نشاط در میان مردم ارومیه بکار گرفته‌ایم.
به گزارش ایرنا، تیم والیبال شهرداری ارومیه سال گذشته در رتبه ۱۲ لیگ برتر قرار گرفت که دلیل این عملکرد ضعیف، بسته بودن پنجره تغییرات و عدم حمایت کافی از والیبال اعلام شد ولی امسال مدیریت شهری و تیم‌داران ارومیه درصدد جبران نتایج سال گذشته هستند.
رقابت‌های قهرمانی والیبال آسیا با حمایت مسوولان ارشد استان آذربایجان غربی و موافقت فدراسیون والیبال، بین روزهای ۲۵ مرداد تا ۵ شهریور در سالن‌های ۶ هزار نفری و سه هزار نفری ارومیه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
والیبال همچون خون در رگ مردم آذربایجان جاری است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار