فرمانده سپاه عاشورا خبر داد‌:

کنگره ملی 10 هزار شهید آذربایجان در تبریز برگزار می شود

1402/05/01 - 13:38 - کد خبر: 96887 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا گفت: برای برگزاری این کنگره چهار ماه فرصت داریم، امیدواریم در این چند ماه عقب ماندگی ها را جبران کنیم و دلیل این عقب ماندگی ها اختصاص نیافتن اعتبارات مصوب می باشد.  

به گزارش نصر، دستور جلسه دوم جلسه علنی صبح امروز شورای شهر تبریز با سخنرانی سردار "عباسقلی‌زاده" فرمانده سپاه عاشورا در خصوص کنگره ملی 10 هزار شهید آذربایجان شرقی برگزار شد. 
عباسقلی‌زاده گفت: کنگره ملی 10 هزار شهید در ۲۶ آبان ماه برگزار خواهد شد، آذربایجان شرقی بیش از 10 هزار شهید دفاع مقدس، مدافع حرم و شهید سلامت تقدیم ایران اسلامی کرده‌است. 
وی ادامه داد: عزت اسلام زیر سایه جهاد می باشد و مردم با پیروی از ولایت، دین، مملکت و حیثیت مقابل منافقین و دشمنان دفاع کرده اند. 
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره برگزاری کنگره شهدا در تمامی استان ها خاطر نشان کرد: امری برای ما از طرف مقام معظم رهبری تکلیف شده که کنگره شهدا در تمامی استان ها برگزار شود و کنگره استان ما به تاخیر افتاده است، در تمامی استان ها این کنگره حداکثر هر 10 سال یکبار برگزار می شود، آخرین باری که در آذربایجان شرقی برگزار شده سال ۷۴ بوده است و تاخیر زیادی در برگزاری این همایش اتفاق افتاده است. 
وی خطاب به اعضای شورای گفت: برگزاری کنگره ده هزار شهید استان نیاز به همکاری و مساعدت های مالی دارد تا به نحو احسن برگزار شود. 
عباسقلی زاده اضافه کرد: در این رابطه ۲۲ کمیته وجود دارد و تمامی ادارات پای کار هستند و ریاست این کنگره به عهده استانداری و دبیر کنگره سپاه عاشورا می باشد. 
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری چندین بار اعلام کرده‌اند آذربایجان سر ایران است و ما با برگزاری این کنگره می توانیم در سطح بین الملل تاثیر گذار باشیم. 
وی اضافه کرد: برای برگزاری این کنگره چهار ماه فرصت داریم، امیدواریم در این چند ماه عقب ماندگی ها را جبران کنیم و دلیل این عقب ماندگی ها اختصاص نیافتن اعتبارات مصوب می باشد. 
انتهای پیام/
کنگره ملی 10 هزار شهید آذربایجان در تبریز برگزار می شود محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار