عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

جهان اسلام روابط سیاسی و اقتصادی با کشورهای هتاک به قرآن را متوقف کند

1402/05/01 - 10:22 - کد خبر: 96865 نسخه چاپی

نصر: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: همه کشورهای جهان اسلام باید در کنار هم روابط سیاسی و اقتصادی با کشورهای هتاک به قرآن را متوقف و بازار نزدیک به ۲ میلیاردی خود را به روی این کشورها ببندد.

به گزارش نصر، روح الله متفکرآزاد ضمن محکوم کردن  تکرار اهانت به قرآن کریم اظهار داشت: ادیان الهی مورد احترام همه آزادگان دنیاست و بی‌حرمتی به مقدسات نه تنها مسلمانان بلکه همه ادیان الهی قابل پذیرش و تحمل نیست.
وی افزود: نه تنها جهان اسلام بلکه هر انسان خداباور و آزاده‌ای این اقدام را محکوم کرده است و همانطور که وزارت اطلاعات در بیانیه خود اعلام کرد بی شک دست صهیونیست‌ها در این اتقافات کاملا پیدا و روشن است تا حواس جهان اسلام از جنایات آنها در سرزمین‌های اشغالی به سمت دیگری معطوف شود.
نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس تاکید کرد: باید سازمان همکاری کشورهای اسلامی واکنش قاطعی در این خصوص اتخاذ کند و راه مقابله با اهانت به ساحت مقدس قرآن برخورد قاطع با کشورهایی است که این عمل هتاکانه در آن انجام می‌شود و کشورهای اسلامی بازار نزدیک به 2 میلیارد نفری خود را به روی کشورهای هتاک ببندند و سفیر کشور هتاک از سرزمین‌های اسلامی اخراج شود تا دشمن ببیند جهان اسلام در برابر اعتقادات خود یکپارچه و در کنار هم قرار دارند.
پایان پیام/
جهان اسلام روابط سیاسی و اقتصادی با کشورهای هتاک به قرآن را متوقف کند خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار