استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد:

لزوم توسعه تفرجگاه عون ابن علی تبریز تا محدوده سد شهیدمدنی

1402/05/01 - 09:38 - کد خبر: 96857 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی گفت: هر چند تلاش زیادی برای نگهداری فضای سبز و امکانات موجود ارتفاعات عون بن علی می‌شود، اما توسعه آن تا محدوده سد شهید مدنی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش نصر، عابدین خرّم در جلسه هیات مدیره سازمان عمران عون بن علی، با اشاره به اهمیت و جایگاه این مجموعه برای مردم تبریز، گفت: طرح توسعه فضای سبز این محدوده توقف پذیر نیست.
وی همچنین تاکید کرد: نباید به هیچ‌وجه اجازه داد که محدوده سازمان عون بن علی به ویژه در شرق آن تحت هر عنوانی مورد سوءاستفاده قرار گیرد.
خرّم با بیان اینکه عون بن علی به عنوان تفرجگاه در نزد شهروندان تبریز جایگاه مخصوصی دارد، ادامه داد: باید تدابیر لازم برای اجرای برنامه‌های مفرح و فرهنگی در این مجموعه برای مردم اتخاذ شود.
وی با تاکید بر لزوم هم افزایی برای توسعه شایسته مجموعه گردشگری عون بن علی (عینالی)، گفت: از هر گونه سرمایه گذاری بخش خصوصی در محدوده این تفرجگاه حمایت می‌کنیم.
شهردار تبریز نیز در این جلسه بر لزوم مشارکت همه دستگاه‌های خدمت رسان در طرح توسعه محدوده عون بن علی برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.
یعقوب هوشیار افزود: تفرجگاه عون بن علی متعلق به همه مردم تبریز بوده و خدمت رسانی به شهروندان عزیز در آنجا به عنوان یکی از شناسنامه‌های تفرجگاهی تبریز به تنهایی از عهده شهرداری بر نمی‌آید و سایر سازمان‌ها و نهادها هم باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.
مدیرعامل سازمان عون بن علی هم در این جلسه اعلام کرد که بودجه این سازمان از ۶۹ میلیارد تومان در سال گذشته به ۱۳۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است.
بابک دانش پناه افزود: با دستور شهردار تبریز در سال جاری اجرای طرح انرژی پاک در قالب روشنایی داغ کولی تا دره یاران با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، وی همچنین از طراحی و در دست اجرا بودن طرح ورودی به ارتفاعات عون بن علی از میدان شهید فهمیده با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری خبر داد.
انتهای پیام/
لزوم توسعه تفرجگاه عون ابن علی تبریز تا محدوده سد شهیدمدنی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار