فرماندار تبریز در تحریریه «نصر» خبر داد؛

تشدید نظارت ها بر عملکرد نانوایی های تبریز/ مجتمع های تولید نان صنعتی مجوز می گیرند

1402/04/31 - 18:10 - کد خبر: 96847 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز از افزایش نظارت ها بر عملکرد نانوایی ها در سطح شهرستان تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، یونس فاتح عصر امروز با حضور در تحریریه نصر از افزایش نظارت بر نانوایی ها در سطح شهرستان تبریز خبر داد و افزود: موضوع نان به سبب اهمیت آن مورد توجه ویژه ماست و تلاش داریم با اصلاح روندها رضایتمندی مردم در این زمینه را افزایش دهیم.
وی در ادامه از مکاتبه برای افزایش سهمیه آرد تبریز خبر داد و گفت: سهمیه آرد تبریز 300 تن افزایش داشته است و این افزایش سهمیه در نانوایی های منتخب در همه مناطق شهرستان تبریز اعمال شده است.
فاتح با بیان اینکه مشکل اصلی در زمینه آرد و نان مشکل نظارت است، گفت: مردم و رسانه ها باید در این خصوص به کمک ما بیایند. همه نانوایی ها را به سامانه نظارت آنلاین تجهیز می کنیم تا مردم شکایت ها و میزان رضایتمندی خود را از عملکرد آنها در سامانه آنلاین نظارت ثبت کنند.
وی از ایجاد مجتمع های پخت نان صنعتی در تبریز خبر داد و افزود: آماده اعطای مجوز به فعالان این صنعت برای ایجاد مجتمع های تولید نان صنعتی در تبریز هستیم و در این زمینه اولین مجوز به شهرداری تبریز داده شده، اما برای مجوزهای بعدی منتظر حضور بخش خصوصی هستیم.
فاتح در ادامه به مصرف آرد در صنایع شیرینی و شکلات اشاره کرد و گفت: برای مصرف اصناف باید برنامه ریزی دقیق تری کنیم تا مشتری برای فروشندگان آرد قاچاق کمتر شود.
وی در پایان اطمینان داد برنامه ریزی می شود تا رضایتمندی مردم در حوزه تامین انواع نان در تبریز بیشتر شود.
انتهای پیام/
تشدید نظارت ها بر عملکرد نانوایی های تبریز/ مجتمع های تولید نان صنعتی مجوز می گیرند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار