مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی خبر داد:

نظارت گشت‌های تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی بر توزیع اقلام ماه محرم

1402/04/31 - 09:40 - کد خبر: 96796 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: گشت‌های بازرسی این اداره کل بر توزیع اقلام ماه محرم در سطح استان نظارت می‌کنند.

به گزارش نصر، صمد حضرتی، روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: روزانه دو گروه گشت نظارتی مشتمل بر ۶ بازرس اداره کل بر نحوه توزیع اقلام محرم برای استفاده نذورات و هیئات شامل قند، شکر، روغن، برنج، چای، ظروف یکبار مصرف و سایر موارد مورد نیاز احسان های حسینی در بازار نظارت می کنند.
وی افزود: بازرسان در اجرای طرح نظارتی ویژه ماه محرم، با حضور در بازار و بازرسی از اصناف و فروشندگان این اقلام در صورت مشاهده تخلف با آن برخورد قانونی می کنند.
وی با بیان اینکه این طرح همزمان با ماه محرم و تا ۳۰ مرداد اجرا می شود، اظهار کرد: این طرح برای افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز هیات‌های مذهبی از جمله ظروف یکبار مصرف و مقابله با سودجویی برخی افراد اجرا می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: همزمان با اجرای این طرح و بر اساس ابلاغ سازمان تعزیرات کشور، گشت های بازرسی این اداره کل با همراهی سازمان های ذیربط طرح پایش مسکن و املاک و نانوایی ها را نیز انجام می دهند.
حضرتی ادامه داد: بازرسان به محض مشاهده تخلف در این حوزه ها برای متخلفان پرونده تشکیل می دهند و به پرونده آنان در شعبه های تعزیرات حکومتی استان رسیدگی می شود.
وی از مردم و عزاداران حسینی خواست در صورت مشاهده تخلف در این حوزه ها، موارد را به صورت حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی شکایت خود را مطرح کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.
انتهای پیام/
نظارت گشت‌های تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی بر توزیع اقلام ماه محرم خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار