خبر/

نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور ترای اتلون مردان معرفی شدند

1402/04/29 - 22:16 - کد خبر: 96759 نسخه چاپی

نصر، ترای اتلون کاران آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز و همچنین مقام اول تیمی نوجوانان و دوم تیمی جوانان و نونهالان را بدست آوردند.

به گزارش نصر، فرامرز رنجکش در خصوص این رویداد مهم کشوری گفت: مسابقات تراي‌اتلون اسپرينت قهرماني كشور مردان صبح روز چهارشنبه به ميزباني تبريز و در مجتمع تفریحی توریستی سیمرغ آذربایجان (سد امند) برگزار شد. اين مسابقات با شركت بیش از ۱۱۰ ورزشكار نخبه تراي‌اتلون كشور از  ۱۴ استان به صورت اسپرينت (مسافت كوتاه) برگزار شد.
در پايان اين مسابقات و در رده سني بزرگسالان امين سقايي از كيش مدال طلاي اين دوره از مسابقات را به گردن آويخت و علي رضواني از سمنان و سيد محمد حسيني از گلستان به ترتيب جايگاه دومي و سومي را به خود اختصاص دادند.
گفتني است تيم‌هاي گلستان، كيش و كرمانشاه در رده سني اميد و بزرگسال به ترتيب اول تا سوم شدند.
در رده سني اميد نيز سيد جواد حسيني از گلستان توانست قهرمان اين دوره از مسابقات شود ‌و مهدي انصاري و محمد ابراهيم قاسيمان فرد از زنجان به ترتيب مدال نقره و برنز اين دوره مسابقات را به گردن آويختند.
در رده سني جوانان نيز آرتين نصيري از زنجان عنوان قهرماني را كسب كرد و محمد امين صدرامين از آذربايجان شرقي و فريد هادي پور از چهارمحال و بختياري توانستند در رده دوم و سومي قرار‌ بگيرند.
قابل ذكر است تيم‌هاي زنجان، آذربايجان شرقي و قم نيز در رده سني جوانان به ترتيب عناوين اول تا سومي را كسب كردند.
در رده سني نوجوانان نيز صدرا ابراهيمي، سيد عرفان عباسي و محمدصدرا قربان زاده هر سه از استان آذربايجان شرقي به ترتيب عنوان اول تا سومي را كسب كردند.
گفتني است تيم‌هاي آذربايجان شرقي، كردستان و زنجان در رده سني نوجوانان به ترتيب اول تا سوم شدند.
و اما در رده سني نونهالان طاها جهاني قزل احمد از استان آذربايجان شرقي توانست مدال طلا را كسب كند و محمد طاها اوجاقلو و نيما بنابي فر از استان زنجان به ترتيب دوم و سوم شدند.
قابل ذكر است تيم‌هاي زنجان، آذربايجان شرقي و قزوين در رده سني نونهالان توانستند كاپ اول تا سوم را دريافت كنند
رئیس هیات ترای اتلون استان از حمایت های سرپرست محترم فدراسیون ترای اتلون تیران آقای نامنی و از حبیب ستوده نژاد مدیر کل محترم ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و همچنین از مهندس رفیعیان مدیریت محترم مجموعه سد امند در راستای برگزاری این مسابقات تقدیر و تشکر نمود.
لازم به ذکر است مسابقات دواتلون بانوان نیز به میزبانی شهر تبریز روز شنبه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور ترای اتلون مردان معرفی شدند حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار