رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد؛

ساخت 10 هزار واحد مسکن برای محرومان در کشور

1402/04/28 - 14:54 - کد خبر: 96684 نسخه چاپی

نصر: رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در راستای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان، سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در۱۸ ماه گذشته هزینه شده که سهم بنیاد مستضعفان از این میزان یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش نصر، پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در  مراسم بهره‌برداری از 10هزارمین واحد مسکن محرومان در روستای چور مریوان اظهار کرد:  در راستای ساخت 10 هزار واحد مسکن محرومان 3 هزار و 200 میلیارد تومان در 18  ماه گذشته  هزینه شده که سهم بنیاد مستضعفان از این میزان یک هزار و 200 میلیارد تومان بوده است.
وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت این تعداد واحد مسکن محرومان، 2 هزار میلیارد تومان هزینه کرده به بهره‌برداری از  8 واحد مسکن محرومان در روستای چور مریوان اشاره کرد و گفت: افرادی که برای آنها مسکن ساخته شد توانایی تامین اعتبار برای طرح نهضت ملی مسکن را نداشتند و به صورت بلاعوض به آنان کمک شد.
رییس بنیاد مستضعفان کشور اضافه کرد: در حال حاضر یک هزار و 450  واحد مسکن توسط بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی در استان کردستان در حال ساخت است که عمده آن به بهره‌برداری رسیده است.
وی اضافه کرد: تا پایان امسال بیش از 10 هزار واحد مسکن توسط بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی احداث، تکمیل و تحویل خواهد شد.
اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم در این مراسم اظهار کرد: تاکنون تفاهم نامه‌های خوبی در راستای ساخت مسکن برای اقشار نیازمند بین بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و بهزیستی منعقد شده است.
وی اضافه کرد: در  قالب ساخت 20 هزار واحد مسکن محرومان، امروز 10هزارمین واحد به بهره برداری رسید که به هر واحد 50 میلیون تومان کمک بلاعوض و 200 میلیون تومان وام با کارمزد پایین پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: توجه به اقشار نیازمند و تلاش در راستای خانه دار شدن آنها از اولویت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است و خوشبختانه طی سال های اخیر در این راستا قدم ها خوبی برداشته شده است.
انتهای پیام/
ساخت 10 هزار واحد مسکن برای محرومان در کشور خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار