سردار رادان:

توان تحرک انتظامی کشور ارتقا یافت

1402/04/28 - 13:16 - کد خبر: 96674 نسخه چاپی

نصر: فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در چهار ماهه گذشته سال جاری با اختصاص بیش از ۱۶ میلیارد تومان در بخش خودرو و تجهیزات، توان تحرک انتظامی کشور را بالا بردیم.

به گزارش نصر، سردار احمدرضا رادان در جلسه جمع بندی نظارت عالی ستاد کل نیروهای مسلح از یگان های فراجا در آذربایجان شرقی که با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه ارتقاء معیشت کارکنان نیز نهضت ساخت خانه های سازمانی در فراجا آغاز شده است که سهم آذربایجان شرقی ۲ هزار و ۲۰۰ خانه سازمانی است و امیدواریم تا سال آینده آنها را تکمیل کرده و تحویل دهیم.
وی همچنین بر چابک سازی ستاد و افزایش توان عملیاتی یگان های صفی با توجه به خیل عظیم ماموریت‌های پلیسی تاکید کرد و گفت: این مهم در دستور کار فراجا است. تا پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.
سردار رادان اعلام کرد: وضعیت انتظامی در سراسر کشور در سایه تدابیر سلسله مراتب فرماندهی رو به جلو بوده و عیب ها و ضعف های احصاء شده توسط بازرسان ستادکل نیروهای مسلح در کمترین زمان رفع و اصلاح خواهند شد.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی یکی از استان های مهم و مرزی در کشور است، خاطرنشان کرد: با استفاده از توانمندی های سازمانی، مساعدت و حمایت های ستادکل نیروهای مسلح و دولت مردمی در برقراری نظم و امنیت در سراسر ایران اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
انتهای پیام/
توان تحرک انتظامی کشور ارتقا یافت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار