خبر/

میزبانی آذربایجان شرقی از سه هزار ورزشکار در المپیاد استعدادهای برتر

1402/04/27 - 13:02 - کد خبر: 96598 نسخه چاپی

نصر، چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر کشور از 20 مرداد تا 10 شهریور ماه با حضور بیش از سه هزار ورزشکار از سراسر کشور در آذربایجان شرقی برگزار می شود.

به گزارش نصر، جلیل آبسالان، دبیر ستاد برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر استان  در تشریح این خبر گفت: چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر همزمان با سراسر کشور از بیستم مرداد تا دهم شهریور ماه سال جاری به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: این المپیاد که در رده های سنی12 تا 16 سال برگزار می شود، استان آذربایجان شرقی در بخش آقایان میزبان هفت رشته شامل بوکس، تکواندو، هاکی، ورزش های سه گانه، سنگ نوردی، تیراندازی با کمان و دوچرخه سواری خواهد بود.
آبسالان از برگزاری 6 رشته در بخش دختران خبر داد و خاظرنشان کرد: در بخش دختران نیز رقابت در رشته های تکواندو، هاکی، ورزش های سه گانه، سنگ نوردی، تیراندازی با کمان و دوچرخه سواری پیگیری خواهد شد و این استان میزبان رشته بسکتبال 5 نفره در ورزش دانش آموزی نیز خواهد بود.
دبیر ستاد برگزاری چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر استان تصریح کرد: این رقابت ها در سراسر کشور با حضور 8 هزار ورزشکار پیگیری خواهد شد که از این تعداد آذربایجان شرقی میزبان سه هزار ورزشکار خواهد بود.
گفتنی است استان آذربایجان شرقی در سومین  دوره المپیاد استعداد های برتر کشور توانسته بود مقام چهارم این رقابت ها را بدست آورد و باتوجه به ظرفیت های موجود پیش بینی می شود امسال آذربایجان شرقی بتواند جزء سه استان برتر کشور در پایان رقابت ها معرفی شود.
انتهای پیام/
میزبانی آذربایجان شرقی از سه هزار ورزشکار در المپیاد استعدادهای برتر حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار