به‌مناسبت هفته بهزیستی در پارک باغشمال:

نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان دارای معلولیت افتتاح شد

1402/04/27 - 10:58 - کد خبر: 96597 نسخه چاپی

نصر: نمایشگاهی از آثار تولیدی هنرمندان دارای معلولیت با شعار گرامیداشت هفته بهزیستی «برای مردم،برای بِه زیستن» در مجموعه تاریخی – فرهنگی پارک باغشمال، توسط اداره کل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی با همکاری شهرداری منطقه 3 تبریز افتتاح شد.

به گزارش نصر، به‌مناسبت هفته بهزیستی، نمایشگاهی از آثار تولیدی هنرمندان دارای معلولیت، در صنایع و رشتهه های مختلف دیروز دریکی از سالن‌های مجموعه تاریخی–فرهنگی پارک باغشمال با حضور مسئولین، هنرمندان و شهروندان افتتاح شد.
در این نمایشگاه که توسط اداره کل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی و با همکاری شهرداری منطقه 3 و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از دیروز برپا و افتتاح شد، هنرمندان دارای معلولیت با تولیدات خود در رشته‌ها و صنایع مختلفی و متعددی همچون نقاشی، عروسک، چرم، لباس و کیف و کفش، فرشینه و طراحی، بافتنی و رومبلی و روتختی، کاشی مینیاتوری، صنایع دستی، مشاغل خانگی، گل و... حضور دارند.
نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان دارای معلولیت، از دیروز 24 تیر ماه به مناسبت هفته بهزیستی افتتاح شده و تا 30 تیر ماه دایر می‌باشد که علاقه‌مندان می‌توانند در این هفته ساعت 10 صبح تا 21 شب از آثار ارائه شده بازدید و خریداری نمایند.
انتهای پیام/                                         
نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان دارای معلولیت افتتاح شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار