رئیس پلیس راه‌های روستایی فرماندهی انتظامی استان زنجان؛

واژگونی اتوبوس مسافربری در جاده ابهر سه مصدوم برجا گذاشت

1398/09/26 - 14:33 - کد خبر: 9658 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راه‌های روستایی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در مسیر فرعی نکوئیه در شهرستان ابهر، سه نفر از سرنشینان آن روانه بیمارستان شدند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سرهنگ عابدین حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: این حادثه ساعت ۹/۴۵ صبح امروز (۲۶ آذر ماه) در این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد و مصدومان برای مداوا و درمان به یکی از بیمارستان‌های شهرستان ابهر انتقال یافتند.
وی اظهار داشت: این اتوبوس که متعلق به شرکت مسافربری عدل زنجان است با ۱۳ سرنشین از شهرستان ابهر به مقصد رشت درحال حرکت بود که به دلیل تخطی راننده از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده، این حادثه رانندگی را رقم زد.
حیدری افزود: رانندگی با سرعت غیرمطمئنه در این مسیر ارتباطی به دلیل وضعیت نامساعد جوی ناشی از بارش برف و کولاک و محدودیت دید، حادثه ساز است رانندگان باید با دقت و احتیاط بیشتری رانندگی کنند و جان خود و دیگران را با خطر و تهدید مواجه نکنند. 
استان زنجان پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
انتهای پیام/
واژگونی اتوبوس مسافربری در جاده ابهر سه مصدوم برجا گذاشت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار