فرمانده کل ارتش:

تهدیدات دشمن پیچیده تر شده است

1402/04/26 - 14:29 - کد خبر: 96545 نسخه چاپی

نصر: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در شرایط کنونی تهدیدات دشمنان ضد نظام اسلامی پیچیده تر شده است.

به گزارش نصر، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی روز دوشنبه در بازدید از تیپ مخصوص ۲۵ واکنش سریع ارتش مستقر در تبریز، افزود: با توجه به پیچیدگی تهدیدات دشمنان، همواره آمادگی خود را در یگان های مختلف رتش جمهوری اسلامی ایران ارتقا داده و امیدواریم با ارزیابی های امروز در آذربایجان شرقی به نتایج مطلوبی در این رابطه برسیم.
وی ارزیابی رزمی - عملیاتی تیپ مخصوص ۲۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش در تبریز را یکی از اهداف مهم صفر خود به آذربایجان شرقی همراه رییس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام و اظهار کرد: یگان های عملیاتی از روحیه و آمادگی بالایی برخوردارند، اما ما به این مرحله راضی نیستیم و هر لحظه در حال ارتقای توانمندی های خود هستیم.
امیر موسوی ادامه داد: سابقه نیروهای مسلح ایران در طول سال های پس از انقلاب اسلامی به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله بسیار درخشان است و در این عرصه های توان خود را به رخ دشمنان کشیده ایم.
وی با تاکید بر دلاوری های نیروهای مسلح کشور، ادامه داد: آنچه که در آینده اتفاق می افتد را نیروهای مسلح ما در گذشته به خوبی از خود نشان داده و امتحان خود را به شل ایده آل پس داده اند.
به گزارش ایرنا ، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در بازدید از نمایشگاه توانمندی های پایگاه شهید فکوری تبریز، گفت: با افتخار دو دوره چهار ساله را در تبریز و این پایگاه مهم خدمت کرده ام و به توانایی‌های دلیرمردان نیروی هوایی ارتش اعتقاد راسخ دارم.
امیر سرتیپ حمید واحدی با تاکید بر پشتکار و اراده کارکنان ارتش در حوزه‌های مختلف، افزود: فرزندان ارتشی در مجموعه سهند پایگاه هوایی تبریز دارای تخصص و توانمندی های فنی بسیار بالایی هستند که توانسته اند قطعات نیروگاهی را با دانش تخصصی خود ارتقا دهند.
به گفته وی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ساخت تجهیرات به خودکفایی یرسیده و آمادگی این نیروی الهی در سطح بالایی قرار دارد.
امیر واحدی به اقدامات اورهال در پایگاه شهید فکوری اشاره و اضافه کرد: وطن پرستی آذربایجانی ها زبانزد خاص و عام است و کارکنان نیروی هوایی ارتش در آذربایجان شرقی سربازان واقعی انقلاب هستند.
به گزارش ایرنا، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در راس هیاتی از فرماندهان ارتش به تبریز سفر کرده است.
انتهای پیام/ 
تهدیدات دشمن پیچیده تر شده است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار