مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی:

قاچاقچی ارز در تبریز ۱۴۵ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال جریمه شد

1402/04/26 - 13:57 - کد خبر: 96540 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: یک قاچاقچی ارز در تبریز به پرداخت ۱۴۵ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش نصر، صمد حضرتی، افزود: ماموران نیروی انتظامی فرودگاه تبریز در گیت بازرسی از یک چمدان دلارهای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال کرده بودند.
وی اظهار کرد: شعبه تعزیرات حکومتی تبریز ویژه قاچاق کالا و ارز نیز به پرونده قاچاق ارز به میزان ۸۹ هزار دلار آمریکایی به ارزش ۳۶ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال رسیدگی کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: شعبه پس از دریافت دفاعیات به دلیل ارایه نکردن مدارک لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط دلارهای قاچاق به پرداخت ۱۴۵ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
حضرتی، ادامه داد: پرونده این قاچاق با پرداخت جریمه تعیین شده مختومه شد.
براساس این گزارش در سه ماه نخست امسال یک هزار و ۱۰۰ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز به واحدهای اجرای احکام آذربایجان شرقی وارد شده و رسیدگی به ۱۵۰ پرونده تخلف نیز در جریان است.
در این بازه زمانی متخلفان حوزه قاچاق کالا و ارز در استان به پرداخت بیش از یک‌هزار و ۱۵ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
انتهای پیام/
قاچاقچی ارز در تبریز ۱۴۵ میلیارد و ۴۶ میلیون ریال جریمه شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار