مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی:

استحاله فرهنگی و دینی جوامع اسلامی از اهداف نظام سلطه در فرقه سازی است

1402/04/26 - 10:09 - کد خبر: 96517 نسخه چاپی

نصر:  مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به موضوع فرقه سازی و حمایت نظام سلطه از این جریانات، گفت: در این میان فرقه بهائیت با داشتن انحرافات و بدعت‌های فراوان سعی دارد خود را به عنوان یک دین معرفی کند اما در واقع یک تشکیلات سیاسی در خدمت استعمار و نظام سلطه است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سیفایی در همایش نقد بهائیت در دانشگاه پیام نور تبریز که به همت مرکز مشاوره معنوی تبریز بر گزار شد، ضمن برشمردن مخاطرات فرقه‌ها خاطرنشان کرد: این جریان‌های منحرف با ایجاد مباحث غلط که عموما در پشت نقابی از الفاظ فریبنده قرار دارد، به دنبال تغییر هویت در امت اسلامی، مشغول سازی و استحاله فرهنگی و دینی آن‌ها است‌.
وی ادامه داد: فرقه سازی ابزاری است که استکبار با هدف مشغول سازی و هویت زدایی و ایجاد اختلاف در امت اسلامی از آن حمایت و پشتیبانی می‌کند و فرقه ضاله بهائیت از مهمترین جریان‌های انحرافی در خدمت نظام سلطه است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان، همایش علمی "بهائیت بازیچه استعمار" با هدف آشنایی اصحاب فکر و اندیشه از فعالیت فرقه‌ها و جریانات مختلف، در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد.
انتهای پیام/
استحاله فرهنگی و دینی جوامع اسلامی از اهداف نظام سلطه در فرقه سازی است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار