سرلشکر باقری:

وضعیت امنیتی در آذربایجان شرقی بسیار مطلوب است

1402/04/26 - 10:00 - کد خبر: 96516 نسخه چاپی

نصر: رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: بحمدلله وضعیت امنیتی در آذربایجان شرقی بسیار مطلوب است و مرزهای منطقه هم امن هستند.

به گزارش نصر، سردار سرلشکر محمد باقری در بدو ورود به تبریز در جمع خبرنگاران گفت: هدف اول حضور در تبریز ادای احترام به مردم عزیز و شهید پرور آذربایجان و همرزمان و پیشکسوتان دفاع مقدس  است. خدا را شاکرم که فرصتی شد تا در آذربایجان شرقی حضور پیدا کنم.
وی در خصوص اهداف این سفر گفت: طی این سفر واحد‌های نیروهای مسلح مستقر در استان از نزدیک از نظر میزان آمادگی و پیشرفت ارزیابی خواهند شد.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حضور تیم های متعددی از ستاد کل نیروهای مسلح قبل در استان افزود: طبق بررسی های قبلی وضعیت استان از نظر امنیتی در شرایط مناسب و مطلوبی است و مرزهای منطقه بحمدلله امن هستند.
سردار سرلشکر باقری در راس یک هیات عالی رتبه نظامی صبح امروز با استقبال مسئولان لشکری و کشوری آذربایجان شرقی وارد تبریز شد.
این گزارش همچنین می افزاید، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه معاونان و فرماندهان نیروی زمینی و پدافند هوایی ارتش نیز امروز با استقبال مقامات لشکری و کشوری آذربایجان شرقی وارد تبریز شدند.
بازدید از یگان های مختلف نیروهای زمینی و پدافند هوایی ارتش آذربایجان شرقی در دستور کار این هیات عالی رتبه نظامی قرار دارد.
انتهای پیام/
وضعیت امنیتی در آذربایجان شرقی بسیار مطلوب است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار