در گفتگو با نصر/

توصیه مدیرکل فرودگاه‌ها به مسافران و مستقبلین از حجاج فرودگاه تبریز/ تاخیرهای احتمالی پروازهای حج را اطلاع‌رسانی می‌کنیم

1402/04/25 - 11:11 - کد خبر: 96460 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی از مسافران پروازهای روز پنجشنبه خواست همزمان با برگشت سه پرواز از حجاج به تبریز و احتمال ترافیک سنگین در مسیر فرودگاه تبریز، مسافران پروازهای داخلی و خارجی در این روز زودتر در فرودگاه حاضر شوند.

به گزارش نصر، رامین آذری در گفتگو با خبرنگار نصر با بیان این موضوع، افزود: عملیات برگشت حجاج به تبریز از روز گذشته آغاز شده است که با 20 پرواز توسط شرکت ایران ایر صورت می گیرد.
وی در خصوص تاخیر پرواز برگشت حجاج در روز گذشته گفت: اولین پرواز 5 ساعت و 40 دقیقه تاخیر داشته است که امیدواریم در روز های آتی تاخیر وجود نداشته باشد و تمامی این تاخیرها را اطلاع رسانی می کنیم که مستقبلین زمانی بیشتری در فرودگاه منتظر نباشند.
آذری همچنین با اشاره به حضور مستقبلین از حجاج بیت الله الحرام در فرودگاه تبریز گفت: مردم عزیز قبل از حضور در فرودگاه آخرین اخبار و اطلاع رسانی ها درباره پروازهای بازگشت حجاج را بررسی کنند.
وی ادامه داد: زمانی که زائران از جده پروازشان آغاز می‌شود، دو و نیم ساعت طول می کشد که زائران به فرودگاه تبریز برسند و استقبال کنندگان از حجاج طبق زمان بندی ها در فرودگاه حضور  یابند.
انتهای پیام/
توصیه مدیرکل فرودگاه‌ها به مسافران و مستقبلین از حجاج فرودگاه تبریز/ تاخیرهای احتمالی پروازهای حج را اطلاع‌رسانی می‌کنیم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار