رئیس اداره گاز شهرستان خلخال خبر داد؛

گازرسانی به منطقه «ازناو» تا پایان سال/ برخورداری 83 درصد روستاهای خلخال از نعمت گاز

1398/09/26 - 12:22 - کد خبر: 9639 نسخه چاپی

نصر: رئیس اداره گاز شهرستان خلخال گفت: منطقه گردشگری ازناو تا پایان سال از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، سید موسی کریم‌پور شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اردبیل اظهار کرد: با تاکید کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خلخال، گازرسانی به منطقه گردشگری ازناو توسط یک خط لوله از روستای مجره که خط اصلی تغذیه است آغاز شده و این منطقه تا پایان سال از نعمت گاز طبیعی برخودار خواهد شد.
وی به اهمیت منطقه گردشگری ازناو شهرستان خلخال اشاره کرد و افزود: ایجاد امکاناتی از جمله پل معلق، قصر چوبی ازناو، چندین هتل، مجموعه‌های پرورش ماهی و سایر زیرساخت‌های رفاهی و اقامتی در این منطقه به رونق گردشگری کمک بسیاری خواهد کرد.
رئیس اداره گاز شهرستان خلخال در خصوص گازرسانی روستایی تشریح کرد: سه شهر خلخال، کلور و هشجین گاز به‌صورت صد درصد گازرسانی شده‌اند و در روستاها نیز آمار استخراج شده ۸۳ درصد است و روستاهای باقیمانده در اولویت بوده و تا پایان سال شبکه‌گذاری و اجرای تزریق گاز در آن‌ها انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: در بخش شاهرود در روستاهای ماجولان، قشلاق دیز، گیلوان، گیلوان خللر، تیل و طهارم دشت، عملیات شبکه‌گذاری و گازکشی در حال انجام است.
کریم‌پور ادامه داد: در بخش خورش رستم نیز در روستاهای برندق، چنارلق، سجهرود، آهو، شمس آباد، گوسجین، دیز و کجل عملیات گازکشی در مرحله انجام مناقصه و واگذاری به پیمانکار است و شهرستان خلخال تا پایان سال ۹۹ به منطقه سبز تبدیل خواهند شد.
وی گفت: در حال حاضر ۱۰ درصد از روستاهای باقیمانده در حال حفاری، شبکه‌گذاری و تزریق گاز است که این عملیات با سرعت و بانظارت کافی انجام می‌شود.
انتهای پیام/
گازرسانی به منطقه «ازناو» تا پایان سال/ برخورداری 83 درصد روستاهای خلخال از نعمت گاز خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار