رییس سازمان سنجش تاکید کرد:

ضرورت نظارت جدی بر سازوکارهای برگزاری آزمون اختصاصی دانشگاه‌ها

1402/04/24 - 11:11 - کد خبر: 96383 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان سنجش آموزش کشور بر ضرورت نظارت جدی بر سازوکارهای برگزاری آزمون اختصاصی دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: مسیر پذیرش دانشجو برای همه دانشگاه‌ها از طریق سازمان سنجش است.

به گزارش نصر، دکتر عبدالرسول پورعباس پس از بازدید از روند برگزاری آزمون دانشگاه علوم اسلامی رضوی، گفت: مسیر پذیرش دانشجو برای همه دانشگاه‌ها از طریق سازمان سنجش است و آزمون سراسری برای اکثر دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و یک بخش از آزمون به شیوه اختصاصی برای برخی از دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه علوم اسلامی رضوی، تدارک دیده می‌شود.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: این آزمون یک آزمون اختصاصی است که تحت نظر سازمان سنجش آموزش کشور در شهرستان‌های مختلفی که داوطلب دارند، برگزار می‌شود.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه بر اهمیت حفاظت و نظارت جدی بر سازوکارهای برگزاری آزمون اختصاصی دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ در مقاطع کارشناسی ۸ رشته، کارشناسی ارشد ۱۴ رشته و دکتری در ۶ رشته تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.
وی افزود: آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی با رقابت ۲۷۰۰ نفر در مشهد، تبریز، اصفهان، اهواز، تهران، قم، شیراز، همدان، کرمان، ساری، بیرجند و تربت‌حیدریه برگزار شد.
انتهای پیام/
ضرورت نظارت جدی بر سازوکارهای برگزاری آزمون اختصاصی دانشگاه‌ها خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار