سفیر ایتالیا؛

پاسخ روشنی در خصوص وضعیت «استراماچونی» ندارم

1398/09/26 - 12:03 - کد خبر: 9633 نسخه چاپی

نصر: سفیر ایتالیا در ایران در گفت‌وگویی اختصاصی همزمان با ابراز امیدواری نسبت به بازگشت «آندره‌آ استراماچونی»، از ارائه پاسخی روشن به شرایط پیرامون این سرمربی ایتالیایی اجتناب کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، «جوزپه پرونه» در پاسخ به پرسشی در خصوص نحوه حضور مربی ایتالیایی و سابق استقلال در ایران و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، اظهار داشت: نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. به شخصه امیدوارم دوباره بازگردد چون او در ایران مورد علاقه و احترام است.
وی ادامه داد: به راحتی می‌توان علاقه به وی را به ویژه از جانب هواداران تیم فوتبال استقلال دید. بنابراین امیدوارم که برگردد هر چند که پاسخ روشنی به این سوال ندارم.
استراماچون بدنبال پرداخت نشدن به موقع دستمزدش توسط استقلال، به طور یک طرفه و براساس مقررات فیفا قرارداد خود را با این تیم فسخ و به ایتالیا بازگشت.
در همین راستا، باشگاه استقلال ساعتی پیش با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن انتشار تصویر چک صادر شده در وجه آندره‌آ استراماچونی و توضیح روند طی شده، اعلام کرد که «انتظار می‌رود» وی با مراجعه به بانک و دریافت چک خود امروز (سه‌شنبه) برای آغاز مجدد فعالیتش به ایران بازگردد.
انتهای پیام/
پاسخ روشنی در خصوص وضعیت «استراماچونی» ندارم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار