خبر/

افتتاح دفتر خانه صمت جوانان استان با حضور رئیس گروه اقتصادي دفتر مقام معظم رهبري

1402/04/23 - 13:14 - کد خبر: 96321 نسخه چاپی

نصر: دفتر خانه صمت جوانان استان با حضور رئیس گروه اقتصادي دفتر مقام معظم رهبري و معاون وزیر صمت افتتاح شد.

به گزارش نصر، دفتر خانه صمت جوانان استان با حضور رئیس گروه اقتصادي دفتر مقام معظم رهبري، معاون وزیر صمت، اعضای خانه صمت ایران و استان روز پنجشنبه به طور رسمی افتتاح شد.
دراین جلسه ابتدا هریک از حاضران مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشته و سپس نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کردند.
علی اقامحمدی، رئیس گروه اقتصادي دفتر مقام معظم رهبري در این نشست پس از شنیدن سخنان اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان با تمجید از فعالیت های خانه صمت استان گفت: فعالیت این مجموعه یک فعالیت بنیادین بوده و یک مجموعه خصوصی با نیروی جوان می باشد که ظرفیت بسیار مهمی به حساب می آید.
وی با بیان اینکه دولت خدمتگزار بخش خصوصی  است اظهار داشت: وظیفه دولت فراهم کردن شرایط برای بخش خصوصی است و بخش هایی که خارج از توان فعالان بخش خصوصی می باشد را باید دولت انجام دهد. دولت موظف مسائل و مشکلات بخش های خصوصی را برطرف و از طریق ساختار های مختلف آنها را حمایت کند.
وی افزود: تشکیلاتی که امروز با عنوان خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان ایجاد شده است بایستی جدی گرفته شده و مطالبات خود را از مسئولان پیگیری کنند چراکه پیشرفت و توسعه نیازمند مطالبه گری است.  امروز کار خیر کمک به همدیگر است و اگر خللی در همکاری ها صورت گیرد قطعا فعالیت ها عقب خواهد افتاد.
آقامحمدی با بیان اینکه فرصت برای افراد جوانتر فراهم شود، تصریح کرد: افراد جوان بایستی دانشجویان و دانش آموزان را هم به این سمت سوق دهند و برای داشتن چنین مجموعه هایی ترغیب شوند تا توسعه در ذهنشان شکل بگیرند. جوانی که از دبیرستان با این تفکر پیش می رود نگاهش عوض خواهد شد و در آینده موفق خواهد شد.
در پایان نیز هریک از اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان استان مطالبات و مشکلات خود را از رئیس گروه اقتصادي دفتر مقام معظم رهبري و معاون وزیر صمت انجام و گزارشی از مهم ترین برنامه ها و اهداف این مجموعه را ارائه دادند.
انتهای پیام/
افتتاح دفتر خانه صمت جوانان استان با حضور رئیس گروه اقتصادي دفتر مقام معظم رهبري حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار