خبر/

نشست مدیران خانه های صنعت، معدن و تجارت ایران

1402/04/22 - 21:39 - کد خبر: 96309 نسخه چاپی

نصر، نشست مدیران خانه های صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور روسای استان ها در تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، نشست مدیران خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور با حضور جمعی از روسای استان ها روز چهارشنبه به میزبانی هتل کایا تبریز برگزار شد.
سیدعبدالوهاب سهل آبادی، رئیس هیات مدیره خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور در این نشست با اشاره به برنامه ریزی های مناسب و منظم گفت: خوشبختانه در طول چندین سال فعالیت خانه صنعت، معدن و تجارت کشور برنامه ریزی هایی در شان شخصیت های بزرگ برگزار شد  که یکی از مهم ترین دست آوردهای آن همدلی و هماهنگی میان اعضا بوده است.
وی با اشاره به میزبانی تبریز از این نشست اظهار داشت: میزبانی در این نشست در سطح بسیار بالایی بود که در همین زمینه از تلاش های مسئولان خانه صنعت آذربایجان شرقی قدردانی می کنم.
سهل آبادی همچنین با بیان اینکه در سال های گذشته کمترین اختلافی در هیات مدیره وجود نداشته است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال های اخیر هیچگونه حاشیه ای در هیات رئیسه اتفاق نیافتاده و تمام اعضا با یکدیگر هماهنگ بودند و خانه ای چابک و متفکر ایجاد کردند.
وی در ادامه افزود: با همکاری گسترده میان اعضا کمترین نقطه ضعفی در این مدت نداشتیم و امروز با کمترین هزینه در جایگاه بزرگی ایستادیم و تمامی اعضای خود را حفظ کردیم.
رئیس هیات مدیره خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور با گلایه از تاخیر انتخابات اتاق ایران گفت: متاسفانه این انتخابات ماه ها عقب افتاده و نباید چنین اتفاقاتی را شاهد بود. امروز خانه صنعت، معدن و تجارت کشور به جیگاهی رسیده است که مورد قبول اعضای سه قوه بوده و نهایت همکاری را با یکدیگر دارند و حضور کارشناسان ما در چنین جلساتی بسیار ارزشمند است. امیدوارم بازهم یک هیات مدیره خوب همچون این دوره بازهم انتخاب کنیم و این روند مثبت ادامه داشته باشد.
در پایان نیز هریک از اعضای حاضر در جلسه نظرات و مشکلات را اعلام کردند.
انتهای پیام/
نشست مدیران خانه های صنعت، معدن و تجارت ایران حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار