مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل؛

بنیاد مسکن اردبیل ۷۷۱ واحد مسکونی خوی را بازسازی کرد

1402/04/22 - 13:45 - کد خبر: 96273 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: ۷۷۱ واحد مسکونی آسیب‌دیده ناشی از زلزله در شهرستان خوی توسط ستاد معین این استان بازسازی شده است.

به گزارش نصر، حامد کیخسروی روز پنجشنبه در گفت و گو اظهار کرد: بازسازی واحدهای مسکونی ۲۰ روستای خسارت‌دیده ناشی از زلزله در شهرستان خوی تحویل ستاد معین استان اردبیل شده بود که پس از استقرار نیروهای بنیاد مسکن اردبیل در شهرستان خوی عملیات ارزیابی واحدهای خسارت‌دیده شناسایی و عملیات آواربرداری انجام شد.
وی افزود : در این ۲۰ روستا ۷۷۱ واحد مسکونی نیاز به تعمیر و بازسازی داشت که با تلاش و همت همکاران تمام این واحدهای تخریبی دوباره احداث شد و هم‌اکنون این واحدها در مرحله پوشش سقف و نصب درب و پنجره می‌باشد و تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.
کیخسروی اظهارامیدواری کرد با احداث واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی شده دغدغه بیشتر اهالی روستاهای شهرستان خوی مرتفع شده و امنیت و آرامش خاطر به اهالی این روستاها برگردد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل ادامه داد: هم‌اکنون ۵۳ نفر نیروی انسانی، فنی و اداری و ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای خدمت به زلزله‌زدگان شهرستان خوی مستقر شده‌اند.
کیخسروی با اشاره به اینکه ستاد معین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در بازسازی و احداث مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی به عنوان ستاد برتر انتخاب شد، افزود: امیدواریم در بازسازی مناطق زلزله‌زده خوی نیز کارنامه قابل قبولی به مردم ارائه دهیم و در حداقل بازه زمانی، هموطنان زلزله‌زده خوی را صاحب سرپناه کنیم.
انتهای پیام/
بنیاد مسکن اردبیل ۷۷۱ واحد مسکونی خوی را بازسازی کرد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار