رئیس انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز مطرح کرد:

لزوم تدوین استراتژی اقتصادی برای خانه های صمت

1402/04/21 - 22:49 - کد خبر: 96235 نسخه چاپی

نصر: رئیس انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی و عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز ریل گذاری صحیح و استراتژی اقتصادی ویژه برای خانه صمت کشور تدوین شود، افزود: ارتباط تنگاتنگ بین دولت و بخش خصوصی برقرار شود، بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش نصر، محمد باقرشریف زاده در سی و سومین اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور به میزبانی تبریز، با بیان اینکه تعامل سازنده بین دولت و بخش خصوصی در جوامع توسعه یافته رونق دارد، گفت: قطعا کشورهایی توسعه یافته‌اند که دولت در کنار بخش خصوصی فعالیت و همکاری می‌کنند.
وی با بیان اینکه باید ریل گذاری صحیح و استراتژی اقتصادی ویژه برای خانه صمت کشور تدوین شود، افزود:  ارتباط تنگاتنگ بین دولت و بخش خصوصی برقرار شود، بسیار حائز اهمیت است.
رئیس انجمن مدیران استان و عضو اتاق بازرگانی تبریز اضافه کرد: برای توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور، به سیاست گذاری و ریل‌گذاری مناسب نیازمندیم و خانه صمت استان باید انتظار هم صدایی و درخواست‌های از کمیسیون تلفیق مجلس در این زمینه داشته باشد.
شریف زاده با تاکید بر اینکه نباید وزارت صمت بدون استراتژی حرکت کند، گفت: امروزه دنیا به یک دهکده جهانی تبدیل شده، با این حال کشور ما همواره در تحریم‌ها به سر می‌برد و حتی شرکت‌های دانش بنیان هم با این مشکل مواجه هستند.
وی با اشاره به اینکه باید با این هم صدایی، وزارت صمت و دولت را متوجه نقش مهم تولید و بخش خصوصی کرد، گفت: از روزمرگی‌ها فاصله بگیریم تا به سمت مطالبه گری و استراتژی صنعتی کارآمد پیشرفت کنیم.
انتهای پیام/
لزوم تدوین استراتژی اقتصادی برای خانه های صمت گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار