علیرضا منادی؛

اساس پیشرفت یک مملکت بهره وری است

1402/04/21 - 22:45 - کد خبر: 96234 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر تمام کشورهای دنیا به سمت هوشمندسازی حرکت کرده و اساس پیشرفت یک مملکت بهره وری است پس باید برای توسعه صنعت را هوشمندسازی کنیم.

به گزارش نصر، علیرضا منادی در سی و سومین اجلاس سراسری خانه‌های صنعت، معدن و تجارت کشور  به میزبانی تبریز با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، دولت الکترونیکی بوده و باید در تمامی جوانب و حوزه‌های صنعتی الکترونیک و هوشمندسازی اتفاق بیفتد، گفت: قانون جهش تولید دانش بنیان را در مجلس پیگیری کردیم و همه موانع گمرکی، بیمه، مالیات و بورس را از سر راه شرکت‌های دانش بنیان برداشته ایم و اکنون باید بخش صنعت نیز از این قانون بهره‌مند شود.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی کشور، قانون‌های بی کیفیت بوده که این قوانین مانع موفقیت و توسعه اقتصاد است، افزود: با اصلاح قوانین تولید و دانش بنیان در کشور کل گردش مالی اقتصاد دانش بنیان ۴۰۰ هزار میلیارد تومان بوده است.
وی افزود: هر چه سریع‌تر، هوشمند‌سازی به سراغ صنایع می‌آید و بخش صنعت باید به استقبال هوشمندسازی برود و فرصت را غنیمت بشمارید.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون تجارت کشور اکنون کهنه است و قوانین بی‌کیفیت مانع توسعه صنعتگران است و باید قانون تجارت را بروزرسانی کنیم، گفت: اساس پیشرفت یک مملکت بهره وری بوده و باید با بروزرسانی قوانین تجارت، بهره وری را افزایش دهیم.
انتهای پیام/
اساس پیشرفت یک مملکت بهره وری است گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار