خبر/

برنامه ویژه خیریه «یاشیل یول» برای کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تبریزی

1402/04/21 - 20:51 - کد خبر: 96231 نسخه چاپی

نصر، بیش از سه هزار و 500 کودک بدسرپرست و بی سرپرست تبریز عصر روز سه شنبه با حضور در مجموعه تفریحی باغلارباغی تبریز به صورت رایگان از امکانات این مجموعه استفاده کرد.

به گزارش نصر، عصر روز سه شنبه مجموعه باغلارباغی تبریز میزبان یک مراسم خاص و به یاد ماندنی بود؛ روزی که بیش از سه هزار و 500 کودک بی سرپرست و بد سرپرست به همراه خانواده های خود با در دست داشتن کارت های استفاده از امکانات تفریحی مجموعه باغلارباغی و ویژه برنامه ای که به همت موسسه خیریه یاشیل یول و شهرداری منطقه شش تبریز تدارک دیده شده بود، خوش گذراندند.


مهرداد عالی مدیر موسسه خیریه یاشیل یول در گفتگو با خبرنگار نصر با بیان اینکه این مرکز بیش از 12 سال است که در حوزه ایتام و کودکان بد سرپرست فعالیت می کند، گفت: معمولا موسسه خیریه یاشیل یول در زمینه هایی همچون معیشت، تامین مسکن یا آزادی زندانی فعالیت می کند اما در این برنامه با همکاری شهرداری منطقه 6 تبریز توانستیم اقدامات کم سابقه ای داشته باشیم.
 

وی در ادامه افزود: این برنامه روز سه شنبه در باغلارباغی تبریز با حضور سه هزار و 500 نفر برگزار شد که در آن برنامه خانواده ها با دریافت کارت استفاده از وسایل بازی این مجموعه تفریحی، یک روز شاد را سپری کردند.
 

عالی خاطرنشان کرد: از تمامی خیرینی که بانی این مراسم بودند و از شهردار منطقه 6 تبریز که در این برنامه با همکاری مجموعه باغلارباغی روز خوبی برای کودکان و خانواده هایشان ایجاد کردند، قدردانی می کنم. امیدوارم با فرهنگ سازی چنین برنامه هایی، شاهد حضور کودکان در رویدادهای شاد و تفریحی باشیم.
در ادامه یونس فاتح فرماندار تبریز که خود را به این برنامه رسانده بود، با  تمجید از برگزار کنندگان این مراسم اظهارداشت: از مرکز نیکو کاری یاشیل یول که در برگزاری چنین برنامه هایی پیش قدم شده است تشکر می کنم که باعث شادی ایتام و کودکان دارای شرایط خاص شدند.
 

فرماندار تبریز با بیان اینکه نیاز به مراکز خیریه تنها در بحث معیشت نیست، گفت: باوجود اینکه نیاز اصلی به این مراکز در حوزه رفع فقر است ولی نباید از موضوعات فرهنگی غافل شویم.
وی در پایان بیان کرد: این کودکان ولی نعمت هستند و بارها در قرآن به آنها تاکید شده است لذا کسانی که چنین برنامه هایی اجرا می کنند از آنها تشکر می کنم و امیدوارم با برگزاری چنین مراسم هایی مانع از کنار رفتن کودکان از حضور در برنامه های تفریحی باشیم.
 

اما در پایان این مراسم، احمد انیسه، شهردار منطقه 6 تبریز به عنوان یکی از بانیان اصلی این مراسم در خصوص حمایت شهرداری از برگزاری رویداد های مفرح گفت: هدف از برگزاری این مراسم ایجاد فضای شاد و مفرح در ایام مختلف است که این برنامه ریزی با همکاری موسسه یاشیل یول برگزار شد.
 

وی افزود: جمع کردن کودکان در چنین مجموعه هایی بسیار امیدآفرین بوده و از خیرین و موسسه خیریه یاشیل یول تشکر می کنم که با شهرداری در برگزاری چنین رویدادهایی همکاری می کند. بسیار علاقه مندیم در برنامه های خیریه همکاری کامل داشته باشیم و آماده همکاری با تمامی موسسات خیریه هستیم.
 انتهای پیام/
برنامه ویژه خیریه «یاشیل یول» برای کودکان بی سرپرست و بدسرپرست تبریزی حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار