تراکتورِ بدون مهاجم در سودای قهرمانی

1402/04/21 - 15:58 - کد خبر: 96214 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتبال تراکتور علی‌رغم خریدهای پرتعدادش در نقل‌وانتقالات تابستان، با چالش نبود مهاجم مواجه شده است.

به گزارش نصر، تراکتور بر خلاف سالیان گذشته، امسال بدون تغییر سرمربی برای فصل جدید رقابت‌ها آماده می‌شود و همین موضوع تاثیر مثبتی بر آمادگی هر چه بهتر تی‌تی‌ها برای لیگ بیست‌وسوم داشته است.
اردوی سرخ‌های دیار آذربایجان از ۱۱ تیر در ترکیه آغاز شده و تا دو هفته ادامه خواهد داشت، تی‌تی‌ها در این اردو چند بازیکن را به جمع نفرات خود اضافه کردند که می‌توان خرید های تابستانی تراکتور را تا این جای کار تا حدودی قابل‌قبول دانست.
اما نکته‌ی مهم در تراکتور، جای خالی مهاجم نوک است، محمد عباس‌زاده که طی چند فصل اخیر پای ثابت ترکیب تی‌تی‌ها بود و نوک پیکار خط حمله این تیم را تشکیل می‌داد پس از روی کار آمدن خمس کمتر به کار گرفته شد و در نهایت از جمع سرخ‌پوشان دیار آذربایجان جدا شد.
تی‌تی‌ها، باوجود فعالیت زیاد در نقل‌وانتقالات صرفاً حامد پاکدل را به عنوان مهاجم تخصصی در اختیار دارند، پاکدل از فصل قبل در تراکتور حضور داشته و پس از جدایی محمد عباس‌زاده، رضا اسدی و خایمه گومز، تراکتور تا بدین لحظه مهاجمی را به لیست خود اضافه نکرده است.
رضا اسدی که علی‌رغم عملکرد قابل قبول و گل‌های پرتعدادش در خط حمله تراکتور به عنوان یک مهاجم نوک کامل توسط کارشناسان شناخته نمی‌شد، به سپاهان رفت تا دست خمس در خط حمله بیش از پیش لای پوست گردو بماند.
تی‌تی‌ها اکنون به شدت به دنبال جذب یک مهاجم نوک با کیفیت هستند و خرید بازیکن در این پست به یکی از مهم ترین دغدغه‌ی روز پرشورها تبدیل شده است.
سجاد حسین‌زاده، کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه اکنون اصلی‌ترین نیازمندی تراکتور خرید مهاجم نوک است، گفت: این تیم نه تنها موفق به جذب بازیکن در این پست نشده بلکه محمد عباس‌زاده که بازیکن اصلی این پست محسوب می‌شد را نیز از دست داده است.
وی ابراز کرد: تراکتور باید یک مهاجم نوک شش‌دانگ و کامل که علاوه بر بازی با پا از مهارت سرزنی نیز برخوردار باشد را جذب کند.
مهدی کریمیان، هافبک سابق تراکتور در رابطه با این موضوع به ایسنا گفت: تیمی که برای قهرمانی بسته می‌شود باید در هر پست دارای چند بازیکن باکیفیت باشد و در بین بازیکنان جذب شده‌ توسط تراکتور تنها "محمد حسینی" را می‌توان خریدی موفق دانست.
پیشکسوت تراکتور با تأکید بر اینکه تراکتور به خرید یک مهاجم شش‌دانگ در نوک پیکار خط حمله خود نیازمند است، متذکر شد: این تیم همچنین در پست‌های، دفاع چپ، دفاع وسط، هافبک دفاعی نیز به خرید بازیکن باکیفیت نیازمند است.
با اعلام مدیران این باشگاه، تراکتور در فصل پیش‌رو به دنبال قرارگیری در کورس قهرمانی لیگ‌برتر خواهد بود و از طرفی تی‌تی‌ها ۳۱ مردادماه به عنوان نماینده‌ ایران در مرحله‌ی پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا به مصاف برنده‌ی دیدار دوتیم باشوندارا کینگز بنگلادش و شارجه امارات خواهند رفت.
بنا به این گزارش، اکنون با این اوصاف باید دید باشگاه تراکتور چه کسی را به عنوان مهاجم جدید خود معرفی می‌کند تا یکی از دل نگرانی های دغدغه‌مندترین هواداران فوتبال برطرف شود و شاگردان خمس نیز بیش از پیش در قواره اصلی‌ترین مدعی قهرمانی دیده شوند.
انتهای پیام/
تراکتورِ بدون مهاجم در سودای قهرمانی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار