استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های کرمان:

از برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی مناطق مختلف کشور استقبال می‌کنیم

1398/09/26 - 11:16 - کد خبر: 9620 نسخه چاپی

نصر: نخستین نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در زمینه‌های کشاورزی، صنعت و معدن، بازرگانی، خودروسازی، گردشگری، صنایع فولاد، مس و صنایع دستی به مدت پنج روز در سالن شهریار نمایشگاه بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

به گزارش نصر، استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه، از برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی مناطق مختلف کشور استقبال کرد و گفت: از صاحبان فکر و تدبیر که چنین نمایشگاه‌هایی را برگزار می‌کنند قدردانی می‌کنم.

دکتر محمدرضا پورمحمدی اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها بستری برای معرفی و شناخت بسیاری از توانمندی‌های ناشناخته کشور و استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران و کارآفرینان برای بهره‌برداری از این توانمندی‌هاست.

وی ادامه داد: ما باید توانایی‌های خود را عرضه کنیم تا دیده شویم، بخصوص که امروز تحت فشار تحریم‌های ظالمانه قرار داریم.

استاندار آذربایجان ‌شرقی با بیان اینکه تحریم‌ها باعث می‌شود که بیشتر به توانمندی‌های خود پی ببریم، گفت: امیدواریم نمایشگاه‌های مشابه از سایر استان‌ها نیز در تبریز برگزار شود تا بستری برای شکوفایی و تولید کشور فراهم آید.

استاندار کرمان نیز با اشاره به ظرفیت‌های غنی این استان در بخش معدن، گردشگری و کشاورزی، گفت: مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاری ظرف دو هفته صادر می‌شود.

محمدجواد فدایی افزود: بسیاری از استان ها امکانات مناسبی دارند که اگر به درستی شناسانده شوند، به طور قطع بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود و نتیجه آن توسعه کشور و حل مشکلات اقتصادی خواهد بود.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در استان کرمان برای سرمایه گذاری وجود دارد، گفت: کارهای خوبی در این استان انجام شده است و برای جذب سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنیم تا امکانات این استان برای سرمایه‌گذاران هرچه بیشتر و بهتر شناخته شود.

استاندار کرمان با دعوت از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این استان، خاطرنشان کرد: برای سرمایه‌گذاری مجوزهای لازم ظرف دو هفته صادر می شود تا به سرمایه‌گذاری بهتر کمک کند و موجب اشتغال و توسعه استان کرمان و به تبع آن اقتصاد کشور شود.

استانداران آذربایجان شرقی و کرمان سپس از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام/
از برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی مناطق مختلف کشور استقبال می‌کنیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار