سرپرست معاون امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی مطرح کرد:

توسعه پایداری امنیت شهرها توسط سامانه های هوشمند نظارتی

1402/04/21 - 11:02 - کد خبر: 96184 نسخه چاپی

نصر: سرپرست معاون امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی گفت: الکترونیکی کردن خدمات مانع از برخورد مستقیم مردم با کارکنان دستگاه ها شده و احتمال بروز تنش و سوء استفاده معاندان و سودجویان را کاهش می دهد

 به گزارش نصر، “جعفر رزمی” در همایش شهرداران استان در آذرشهر با بیان اینکه ایران شبیه هیچ‌کشور در دنیا نیست، اظهار کرد: نظام‌مقدس جمهوری اسلامی‌به‌واسطه‌ ماحصل اش در دنیا و در بین الملل از اول انقلاب تا به امروز در معرض آماج‌ نظام استکبار قرار گرفته است و هیچ‌وقت دوران آرام و‌ بدون دغدغه‌ای را سپری نکرده است.
وی افزود: در حال حاضر بیش از ۱۵۰ شبکه ماهواره‌ای در راستای تشویش همه جانبه نظام جمهوری اسلامی تهیه و پخش می‌کنند و در سال های اخیر نیز با وجود شبکه‌های اجتماعی و‌ ابزارهای نوین فناوری فشارهای مختلفی بر این نظام‌ متحمل شده است و روزانه در طول ۲۴ ساعت در فضای بمباران اطلاعاتی و جهت دهی افکار عمومی کشور قرار گرفته‌ایم. این درحالی‌است که آستانه انتظار بالا رفته و آستانه تحمل مردم پایین آمده است.
رزمی با تاکید بر نقش مستقیم نیروی انتظامی و شهرداری ها درجلب رضایتمندی مردم بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: این نهادها باید اقداماتی انجام دهند تا بسترهای فسادزا خشک شده و در جهت رضایتمندی مردم گام بردارند.
وی تاکید کرد: الکترونیکی کردن خدمات مانع از برخورد مستقیم مردم با کارکنان دستگاه ها شده و احتمال بروز تنش و سوء استفاده معاندان و سودجویان را کاهش می دهد.

عقب ماندگی شهرستان های استان در زمینه سامانه‌های هوشمند نظارتی
سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به عقب ماندگی شهرهای استان در زمینه سامانه های هوشمند نظارتی، اذعان کرد: امسال برنامه ریزی های خوبی برای جبران این عقب ماندگی انجام شده است و شهرداری ها باید برای پایداری امنیت در شهرها در این راستا گام بردارند.
وی با اشاره به اینکه جرم سرقت از جرایم پرتکرار و با درصد فراوانی بالا در سطح استان است، گفت: عمده سرقت ها در مقابل مراکز خدماتی و درمانی مانند بیمارستان ها روی می دهد.
سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: الزام رعایت ساخت پارکینگ در ساخت و سازهای شهری و احداث پارکینگ های عمومی در سطح شهرها بخش عمده ای از بروز جرایم سرقت را کاهش می دهد.
انتهای پیام/
توسعه پایداری امنیت شهرها توسط سامانه های هوشمند نظارتی سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار