فرماندار آذرشهر:

درآمد پایدار شهری یکی از راهکارهای جلوگیری از تخلف فروشی شهرداری ها است

1402/04/21 - 10:58 - کد خبر: 96183 نسخه چاپی

نصر: فرماندار آذرشهر گفت: آذرشهر دارای ظرفیت های مختلف تجاری، صنعتی و معدنی است و هم اکنون بیش از ۴۵ پروژه فعال در این شهرستان در حال اجراست.

به گزارش نصر، “شمسعلی محمودیان” روز سه شنبه در همایش شهرداران استان در آذرشهر اظهار کرد: ۶۰ تا ۸۰ درصد درآمد شهرداری ها از محل تخلف فروشی است و درآمد حاصل از کمیسیون ماده ۱۰۰ و فروش تراکم از منابع درآمدی شهرداری ها است و ادامه این روند آینده معماری و بافت شهرها را با مشکل و چالش مواجه می‌کند. 
وی افزود: رسیدن به درآمد پایدار شهری و بازنگری طرح های تفصیلی شهری از راهکارهای جلوگیری از تخلف فروشی شهرداری هاست و از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شهرها جلوگیری می کند.
محمودیان تصریح کرد: طی سال های اخیر، بیش از ۸۰ درصد حجم آسفالت ریزی در شهرستان آذرشهر افزایش یافته است.
فرماندار آذرشهر ابراز کرد: در شهرداری ها، ظرفیت های اعتباری زیادی وجود دارد که از محل ظرفیت های اعتباری می توان هزینه های عمرانی و خدماتی شهری را هدفمند برنامه ریزی و اجرا کرد و به نقطه مطلوب خواسته دولت و مردم دست یافت.
محمودیان تاکید کرد: عدم تعریف پهنه بندی در آینده مشکلاتی برای شهرها ایجاد خواهد کرد و افزایش مطالبات شهری منجر به ایجاد نارضایتی در بین شهروندان می شود.
وی با بیان اینکه این آذرشهر دارای ظرفیت های مختلف تجاری، صنعتی و معدنی است، گفت: این شهرستان در تمام این حوزه ها حرفی برای گفتن دارد و هم اکنون بیش از ۴۵ پروژه فعال در این شهرستان در حال اجراست.
انتهای پیام/
درآمد پایدار شهری یکی از راهکارهای جلوگیری از تخلف فروشی شهرداری ها است سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار