آغاز به کار مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شمالغرب کشور در تبریز

1402/04/20 - 16:00 - کد خبر: 96142 نسخه چاپی

نصر: پنجمین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران مراکز استان‌های شمالغرب کشور به میزبانی تبریز آغاز به کار کرد.

به گزارش نصر، این مجمع با حضور روسای شوراهای اسلامی و شهرداران ارومیه، اردبیل و زنجان امروز سه شنبه ۲۰ تیر ماه در تبریز در حال برگزاری است.
بحث و بررسی پیرامون مسائل و دغدغه‌های مشترک بین شهرهای مراکز استان‌های شمالغرب کشور از جمله موارد مطرح شده در این جلسه خواهد بود.
همچنین بررسی و تبادل نظر پیرامون مساله مبالغ وصولی شهرداری‌های عضو مجمع از محل مالیات بر ارزش افزوده، بررسی امور اجرایی کنسرسیوم گردشگری شمال غرب در مورد کمیته‌های معرفی شده در حوزه گردشگری و IT، بررسی امور مربوط به برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی، هنری، گردشگری، اقتصادی و سرمایه گذاری کنسرسیوم گردشگری شمالغرب در تهران یا مشهد از موارد طرح شده در این جلسه خواهد بود.
 راهکارهای استفاده از ظرفیت سازمان یونسکو در حوزه گردشگری، چگونگی پیگیری مکاتبات قبلی در خصوص استفاده از ظرفیت مناطق آزاد جهت تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری‌ها و... از دیگر عناوین این جلسه به شمار می‌رود.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، گفتنی‌ است ۶۸ امین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها در ۲۱ و ۲۲ تیر ماه سال جاری به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
آغاز به کار مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران شمالغرب کشور در تبریز خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار