رئیس کمیته ورزش های هوایی آذربایجان‌شرقی:

باشگاه‌های ورزش‌های هوایی آذربایجان‌شرقی ساماندهی می‌شوند

1402/04/20 - 14:32 - کد خبر: 96133 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیته ورزش‌های هوایی آذربایجان‌شرقی گفت: ساماندهی باشگاه‌های این ورزش‌ها در استان در دستور کار جدی قراردارد.

به گزارش نصر، فرهنگ رحیم‌پور اظهار کرد: باشگاه های ورزش های هوایی استان باید جای امنی برای فرزندان و جوانان  استان باشند، به گونه ای که خانواده ای که فرزندش را در باشگاه ثبت نام می کند، نگرانی به هیچ وجه از رخدادهای احتمالی در باشگاه نداشته باشد.
وی افزود: همچنین تمامی باشگاه های ورزش های هوایی استان در هنگام پرواز در سایت های هوایی استان می بایست از مربیان دارای کارت استفاده کنند.
رئیس کمیته ورزش های هوایی استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد:با توجه به  برگزاری جلسات تخصصی با هیات انجمن های ورزشی استان، ساماندهی باشگاه های ورزشی این کمیته  همواره مورد تاکید این هیات بوده است که در این راستا نظارت بر باشگاه های ورزشی افزایش می یابد.
رحیم‌پور ادامه داد: کمیته ورزش‌های هوایی استان زیر نظر هیات انجمن های ورزشی فعالیت داشته و تنها متولی ورزش های هوایی در سطح استان است که تمامی امور مربوط به ورزش های هوایی  توسط این کمیته انجام می شود.
وی در پایان به ضرورت ساماندهی کمیته های شهرستانی نیز تاکید کرد و گفت: با برخی از روسای  کمیته های شهرستان ها جلسه داشته‌ایم، برنامه‌ها و عملکرد آنها را بررسی کرده و در این راستا ساماندهی برخی از شهرستانها در اولویت کاری این کمیته است؛ همچنین، تعدادی از شهرستان ها نیز بدون رئیس هستند که با  هماهنگی های لازم، این شهرستانها نیز فعال می شوند.
انتهای پیام/
باشگاه‌های ورزش‌های هوایی آذربایجان‌شرقی ساماندهی می‌شوند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار