لیگ برتر بسکتبال|

پیروزی مقتدرانه توفارقان آذرشهر مقابل نیروی زمینی تهران

1398/09/26 - 10:30 - کد خبر: 9613 نسخه چاپی

نصر: تیم بسکتبال توفارقان در دیداری خانگی با نتیجه ۷۹ بر ۵۳ از سد نیروی زمینی گذشت.

به گزارش نصر، تیم‌های توفارقان آذرشهر و نیروی زمینی تهران در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال کشور از ساعت 17:35 دیروز در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 79 بر 53 تیم میزبان به پایان رسید.
در کوارتر نخست این بازی شاگردان سیامک ویسی توانستند با نتیجه 24 بر هفت به پیروزی برسند.
در کوارتر دوم بازی دو تیم عملکرد مشابهی داشتند و هر یک 14 امتیاز کسب کردند تا نیمه نخست این بازی با برتری 38 بر 21 توفارقان به پایان برسد.
کوارتر سوم بازی نیز با برتری 22 بر 15 توفارقان همراه بود تا اختلاف امتیاز دو تیم در پایان این کوارتر به 24 امتیاز برسد. بر این اساس کوارتر سوم با نتیجه 60 بر 36 به نفع شاگردان ویسی به پایان رسید. در کوارتر چهارم باز هم تیم میزبان عملکرد بهتری داشت و توانست با نتیجه 19 بر 17 به پیروزی برسد. این دیدار در نهایت با برتری 79 بر 53 توفارقان آذرشهر به پایان رسید.
بنا به این گزارش، در حالی که زمان آغاز این بازی ساعت 17:30 اعلام شده بود، سوت شروع دیدار دو تیم با پنج دقیقه تأخیر به صدا در آمد.
حدود 200 تماشاگر با حضور در سالن شهید پورشریفی تبریز از نزدیک شاهد رقابت توفارقان و نیروی زمینی بودند.
کلوین آمایو، بازیکن خارجی تیم بسکتبال توفارقان در دقایق مختلف بازی از سوی تماشاگران تیم میزبان تشویق شد. این بازیکن در بازی‌های گذشته این تیم نیز عملکرد قابل توجهی داشت.
در پایان بازی سیامک ویسی، سرمربی تیم توفارقان به همراه بازیکنان این تیم مورد تشویق تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفت.
انتهای پیام/
پیروزی مقتدرانه توفارقان آذرشهر مقابل نیروی زمینی تهران نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار