مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

همایش زنده نامان، ارج نهادن به سرمایه‌های فرهنگی تبریز است

1402/04/20 - 13:21 - کد خبر: 96124 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: سومین همایش زنده نامان، ارج نهادن به سالها تلاش صادقانه همه هنرمندان و فعالانی هست که در راستای اعتلای این شهر کوشیده اند.

به گزارش نصر، سیدمحمدحسین بلاغی با اشاره به برگزاری سومین همایش زنده نامان تبریز اظهار کرد: این همایش، ارج نهادن به سرمایه های فرهنگی این دیار است که هر یک به قدر وسع خود برای اعتلای این مرز و بوم تلاش کرده اند.
وی افزود: تبریز به دلیل جایگاه و قدمت تاریخی خود، همواره محل تحولات و نوآوری های فراوان بوده و توانسته ارزش های فرهنگی و نوآوری‌های فرهنگی متنوعی را به ایران معرفی کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: از این رو، برگزاری این همایش می تواند مجالی برای بازشناسی و شناخت هر چه بهتربزرگان و نام‌آوران این شهر بوده و زمینه‌ای برای ارج نهادن به سرمایه های اجتماعی و فرهنگی و علمی باشد.
بلاغی، با بیان اینکه برگزاری این همایش می تواند به مثابه یک سنت، چند سال یکبار در تبریز دنبال شود، اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این همایش با پیگیری متولیان برگزاری در هر دوره نسبت به دوره قبل رونق و شکوهی مضاعف پیدا کند.
در سومین همایش زنده‌نامان، شاهد تجلیل و قدردانی از چندین نفر از برترین چهره‌های تبریز در زمینه‌های گوناگون خواهیم بود که بیست و یکم تیرماه در سالن همایش های بین المللی خاوران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
همایش زنده نامان، ارج نهادن به سرمایه‌های فرهنگی تبریز است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار