توضیح اداره کل پست آذربایجان شرقی به خبر دپوی لاستیک های دولتی 

1402/04/20 - 12:34 - کد خبر: 96119 نسخه چاپی

نصر: اداره کل پست آذربایجان شرقی درباره خبر منتشر شده در خصوص دپوی لاستیک های دولتی در محوطه این اداره کل توضیح داد. 

به گزارش نصر، روابط عمومی اداره کل پست آذربایجان شرقی در واکنش به پیام ارسالی یکی از مخاطبان نصر که از دپوی لاستیک های دولتی در انبار این اداره کل انتقاد کرده بود، جوابیه ای به دفتر تحریریه نصر ارسال کرد. 
در پاسخ اداره کل پست آذربایجان شرقی آمده است: 
مدیرمسئول محترم نصرنیوز 
با سلام، احترام و تقدیر از تلاش های حضرتعالی و گروه خبری و رسانه ای نصر نیوز در جهت اطلاع رسانی، مطالبه گری و تنویر افکار عمومی؛ در پی انتشار تصاویری از محوطه اداره کل پست استان آذربایجان شرقی در خصوص عملیات پستی روی لاستیک های دولتی وارده به استان و ایجاد شائبه در خصوص دپو و انبارداری محموله های مذکور، لازم به توضیح می باشد که: 
1- طی 45 روز گذشته تعداد 36000 حلقه لاستیک دولتی به استان وارد (میانگین روزانه 600 تا 900 حلقه) که 12000 حلقه مربوط به شهرستان های استان و 26000 حلقه مرکز استان بوده و پس از ثبت و تجزیه و تحلیل کدهای رهگیری، توزیع و تحویل انجام پذیرفته است. لازم به یاد آوری است حلقه لاستیک های وارده همچون سایر مرسولات پستی دارای کد رهگیری و ارزش معنوی و قانونی برابر می باشند و عملیات پستی همچون سایر مرسولات بر روی لاستیک ها نیز انجام می پذیرد. 
2- عملیات تجزیه و مبادله به محض ورود لاستیک ها انجام و همزمان پیامک ورود مرسوله به مشتریان صادر می گردد و با توجه به تعدد کامیون های وارده، زمان 48 تا 72 ساعت برای سیر عملیات پستی در نظر گرفته شده است که در این مدت زمان، مرسولات جهت ثبت بارکد در انبار اداره کل نگهداری می شود. 
3- بر اساس قرارداد فی مابین شرکت ملی پست و تولید کننده لاستیک بارز، هزینه دریافتی صرفاً هزینه حمل مرسوله از کارخانه تا انبار اداره کل پست در سراسر کشور بوده و مرسولات توزیع در محل اداره کل می باشند و هیچ گونه تعهدی مبنی بر توزیع درب منزل قید نگردیده است. 
4- بر اساس استعلام فنی تولید کننده،  قرار گیری در محیط باز طی 72 ساعت هیچ اثر سوئی بر کیفیت لاستیک نگذاشته و مرسوله باکیفیت اولیه به دست مصرف کننده خواهد رسید.  
انتهای پیام/
توضیح اداره کل پست آذربایجان شرقی به خبر دپوی لاستیک های دولتی  نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   محمد   سال پیش  

سفارش من از کارخانه به پست تبریز 5 روز طول کشید. تحویل از دفتر پست تبریز یک ماهه تحویل من شد.
پژوهشیار