مدیر تیم فوتبال تراکتور:

ترتیب مسابقات برای ما چندان مهم نیست/ نظم و انضباط حاکم بر تیم عالی است

1402/04/19 - 23:57 - کد خبر: 96084 نسخه چاپی

نصر: مدیر تیم فوتبال تراکتور گفت: ترتیب مسابقات برای ما چندان مهم نیست و با حداکثر توان در تمامی بازی‌ها حاضر خواهیم شد.

به گزارش نصر، سعید مظفری‌زاده در گفت‌و‌گو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، در خصوص مشخص شدن برنامه بازی‌های تیم‌ها در لیگ بیست و سوم، اظهار داشت: تمام تیم‌ها در طول یک فصل به صورت رفت و برگشت با همدیگر بازی خواهند کرد؛ پس ترتیب مسابقات برای ما چندان مهم نیست.
وی افزود: تیمی که می‌خواهد در جمع مدعیان باشد، باید در تمامی بازی‌ها به دنبال کسب سه امتیاز باشد؛ البته باتوجه به اینکه رسیدن به هماهنگی و انسجام پروسه زمان‌بر است، شاید عملکرد تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی نشان دهنده قدرت واقعی‌شان نباشد. 
مظفری‌زاده خاطرنشان کرد: خدا را شکر همه چیز در تراکتور طبق برنامه‌ پیش می‌رود. تمرینات‌مان به موقع آغاز شده و اردوی خارج از کشور برپا کرده‌ایم؛ همچنین بازی‌های دوستانه با تیم‌های صاحب نام برگزار می‌کنیم و همه چیز در حد عالی است.
مدیر تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: ما ۳۰ فینال داریم و سعی می‌کنیم حدأکثر امتیازات را کسب کنیم. 
مظفری‌زاده با تاکید بر اینکه نظم و انضباط حاکم بر تیم عالی است، توضیح داد: آقای خمز دیسپلین خاصی دارد. بازیکنان ما خیلی حرفه‌ای عمل می‌کنند؛ به طوری که ۱۱ شب همه می‌خوابند و ۷ صبح نیز زمان بیداری است. اعضای تیم برای حضور در رستوران و تمرینات حتی یک دقیقه هم تأخیر نمی‌کنند.
انتهای پیام/
ترتیب مسابقات برای ما چندان مهم نیست/ نظم و انضباط حاکم بر تیم عالی است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار