رئیس سازمان سنجش آموزش کشور؛

رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد

1402/04/19 - 15:44 - کد خبر: 96058 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اسامی رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

به گزارش نصر، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر، گفت: پذیرش دانشجو بر اساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی» مصوب اسفند ۹۴ مجلس شورای اسلامی، آیین‌نامه اجرایی مربوطه، مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و مطابق با اطلاعیه اعلام رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ که امروز ۱۹ تیر ماه در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر شد، صورت می‌پذیرد.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشوربا اشاره به اینکه در اطلاعیه فوق عناوین رشته‌های امتحانی، گرایش‌ها و ضرایب دروس هر یک از مجموعه‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ ذکر شده است افزود : زمان ثبت نام آزمون مذکور از ۲۳ مهرماه آغاز و تا ۲۹ مهرماه سال جاری ادامه می یابد.
وی تاکید کرد: داوطلبان فوق لازم است در بازه زمانی فوق ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام  و شرایط و ضوابط مندرج در آن را که همزمان با نام نویسی در سایت سازمان سنجش منتشر می شود به دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت نام نمایند.
پورعباس یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ روز جمعه ۴ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد و با توجه به امکان تغییر و اصلاح عناوین رشته ها و یا سایر اطلاعات مندرج در جداول مجموعه های امتحانی تا زمان شروع ثبت‌نام، اطلاعات درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام ملاک نهایی،  نام نویسی و پذیرش خواهد بود.
انتهای پیام/
رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار