مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز خبر داد:

برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کیف و کفش ایران در تبریز/ نمایشگاه بین‌المللی تبریز نوسازی می‌شود

1402/04/19 - 14:32 - کد خبر: 96052 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش و صنعت چرم ایران- تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، حبیب ماهوتی ظهر امروز در نشست با نمایندگان رسانه‌های آذربایجان شرقی با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی تبریز وارد سی و پنجمین سالگرد فعالیت خود می‌شود، افزود: در سال ۱۴۰۲ برای برگزاری ۷۲ نمایشگاه بین‌المللی در تبریز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
وی ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی تبریز دومین نمایشگاه تأسیس شده کشور پس از تهران است، اما در برگزاری نمایشگاه های مختلف و تنوع آنها از نمایشگاه تهران خوشبختانه جلوتر است.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز در ادامه از برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش و صنعت چرم ایران-تبریز از ۲۲ تیر ماه خبر داد و افزود: این نمایشگاه با حضور قدرتمند شرکت‌های فعال در صنعت چرم تبریز و استان‌های مختلف کشور و نیز با حضور نمایندگانی از کشورهای ایتالیا، ترکیه، چین و امارات در تبریز برگزار می‌شود.
ماهوتی اضافه کرد: هیأت هایی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، آذربایجان، امارات، عراق و افغانستان جهت بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کیف و کفش و صنعت چرم به تبریز خواهند آمد.
وی ادامه داد: ۳۰۰ غرفه در ۱۶ هزار مترمربع فضا در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز در ادامه به مشکلات سیاسی و تحریم ها علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: تحریم ها علیه کشورمان سبب شده است در بعد دعوت از شرکت‌های خارجی برای حضور در نمایشگاه های تبریز با مشکل مواجه شده‌ایم و مثل سابق دیگر شرکت های خارجی زیادی به طور مستقیم در نمایشگاه تبریز نمی‌توانند شرکت کنند، اما در قالب نمایندگی ها همچنان شرکت‌های خارجی مختلف در نمایشگاه های بین‌المللی تبریز حضور می‌یابند و در این خصوص تا حدودی موفق بودیم.
ماهوتی در ادامه به برگزاری منظم تقویم نمایشگاه های تبریز اشاره کرد و گفت: ما در نمایشگاه بین‌المللی تبریز در طول ۳۵ سال گذشته هیچگاه برگزاری هیچ نمایشگاهی را لغو نکردیم، هر چند زمان برگزاری تعدادی از نمایشگاه ها را تغییر داده‌ایم.
وی ادامه داد: ما به آرامش نسبی رسیده‌ایم و تلاش می‌کنیم کاستی‌های موجود نمایشگاه را برطرف کنیم. ما برای تعمیرات و بهسازی ها زیرساخت‌ها و تاسیسات نمایشگاه بین‌المللی تبریز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و کارهای اجرایی این مهم را هم شروع کرده‌ایم. همچنین فضاسازی، کف‌سازی و محوطه‌سازی نمایشگاه بین‌المللی تبریز و نوسازی آسفالت آغاز شده است.
ماهوتی تاکید کرد: نمایشگاه بین‌المللی تبریز از هیچ ردیف بودجه دولتی و هیچ تسهیلات بانکی استفاده نکرده است، اما با این وجود تا کنون بیش از ۲۰۰۰ هزار نمایشگاه ملی و بین‌المللی در تبریز برگزار کرده‌ایم.
انتهای پیام/
برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کیف و کفش ایران در تبریز/ نمایشگاه بین‌المللی تبریز نوسازی می‌شود محمد سهرابی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار