استاندار آذربایجان شرقی:

تنوع در برنامه‌های آموزشی اوقات فراغت مورد توجه ویژه قرار گیرد

1402/04/19 - 12:12 - کد خبر: 96028 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی ضمن تأکید بر غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان، گفت: اداره کل آموزش‌وپرورش استان میزبان بیشترین پایگاه‌های اوقات فراغت است، بنابراین باید فعالیت‌های تربیتی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که اثرگذاری مطلوبی بر روی دانش‌آموزان داشته باشد و در ادامه بتواند دانش‌آموزان باانگیزه را برای سال تحصیلی جدید آماده کند.

به گزارش نصر، عابدین خرّم در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش استان با تأکید بر لزوم متنوع بودن آموزش‌ها در پایگاه‌های اوقات فراغت تشریح کرد: ابتکار و خلاقیت لازمه کار تربیتی و تعلیمی است و باید تمهیداتی اندیشیده شود تا نسبت به سال‌های گذشته تنوع آموزش‌های ارائه شده در پایگاه‌های اوقات فراغت بیشتر شود و آموزش‌های فنی و مهارتی نیز موردتوجه قرار گیرد.
 وی اضافه کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که این دوره‌ها صرفاً وقت سپری‌کردن نباشد و تأثیرگذار برای دانش‌آموزان باشد.
 استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه اردوی راهیان پیشرفت می‌تواند یکی از برنامه‌های ویژه در اوقات فراغت دانش‌آموزان باشد، افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امیدآفرینی و تبیین پیشرفت‌های انقلاب اسلامی دراین‌ ارتباط بسیار مهم بوده و بازدید از کارخانه‌ها و واحدهای دانش‌بنیان و پارک و علم فناوری در این راستا ارزشمند می‌باشد.
 خرّم بیان کرد: باید تمام ظرفیت تفریحی و علمی دانشگاه‌ها در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، در اختیار اداره کل آموزش‌ و پرورش استان قرار گیرد.
 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی تأکید کرد: یکی از وظایف ما در این راستا، حمایت از سازمان‌های مردم نهادی است که در محلات کم‌برخوردار بدون هیچ‌گونه حمایتی به‌صورت داوطلبانه در حال فعالیت هستند.
انتهای پیام/
تنوع در برنامه‌های آموزشی اوقات فراغت مورد توجه ویژه قرار گیرد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار