سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی خبر داد:

۲ کشته و ۸ مصدوم در اثر سانحه‌ی رانندگی در شبستر و هریس

1402/04/19 - 11:31 - کد خبر: 96027 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت یک نفر و مصدوم شدن پنج نفر در اثر برخورد خودروهای پرشیا، سمند و پژو ۴۰۵ در حوالی سه راهی علی بیگلو شبستر خبر داد.

به گزارش نصر، وحید شادی نیا اظهار کرد: تصادف خودروهای پرشیا ،۴۰۵ و سمند حوالی ساعت ۹ یکشنبه شب در جاده شبستر تسوج نرسیده به سه هی علی بیگلو رخ داد؛ در این تصادف سرنشین ۴۰۵ جان باخته و سه مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان فاطمیه شبستر اعزام شدند که حال یکی از مصدومین وخیم است.
واژگونی سمند یک کشته و پنج مصدوم در شهرستان هریس بر جای گذاشت
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی همچنین خبر داد: واژگونی خودروی سواری سمند در محور تبریز به اهر  محدوده هریس، یک کشته و پنج مصدوم بر جای گذاشت.
وحید شادی نیا اظهار کرد: گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور تبریز به اهر، ۱۰ کیلومتر مانده به خواجه، به مرکز پیام اورژانس استان اعلام شد و کارشناسان اورژانس سریعا  به همراه سه دستگاه آمبولانس با کدهای تبریز، خواجه وشیخ رجب به محل حادثه اعزام شدند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی، وی ادامه داد: در این حادثه یک مرد ۷۰ ساله کشته شد و  یک مرد ۵۴ ساله، دو پسربچه حدود ۱۰ ساله و یک پسر بچه ۵ به همراه زن ۲۹  ساله مصدوم شده و توسط کارشناسان اورژانس پس از انجام خدمات درمانی جهت روند درمان  به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال داده شدند.
انتهای پیام/
۲ کشته و ۸ مصدوم در اثر سانحه‌ی رانندگی در شبستر و هریس خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار