هفته چهاردهم لیگ دسته یک کشور؛

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در اندیشه صدرنشینی لیگ یک

1398/09/26 - 09:42 - کد خبر: 9602 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتبال ۹۰ ارومیه، چهارشنبه هفته جاری در صورت پیروزی مقابل فجر شهیدسپاسی شیراز، جشن قهرمانی نیم‌فصل را در ورزشگاه خانگی خود برگزار می‌کند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال رقابت‌های معوقه هفته چهاردهم لیگ دسته یک کشور با انجام ۶ دیدار در شهرهای تبریز، اراک، شیراز، ارومیه، رفسنجان و خوزستان برگزار می‌شود تا پرونده رقابت های دور رفت فصل جاری بسته شود.
در مهمترین این دیدارها که تلاش برای رسیدن به عنوان قهرمانی فصل جاری است، زردپوشان ۹۰ ارومیه از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه، ۲۷ آذرماه جاری در زمین چمن ورزشگاه جهان پهلوان تختی این شهر میزبان حریف شیرازی خود خواهند بود.
تیم فوتبال ۹۰ ارومیه هم اکنون با اندوختن ۳۲ امتیاز در رده دوم جدول است و در صورت پیروزی مقابل حریف شیرازی بالاتر از گل ریحان البرز ۳۳ امتیازی که با پایان دادن به تمام دیدارهای دور رفت خود در صدر جدول قرار گرفته است، قهرمانی نیم فصل جام آزادگان را نصیب خود خواهد کرد.
تیم فوتبال ۹۰ ارومیه پنج‌شنبه گذشته در آخرین هفته از دور رفت لیگ دسته یک کشور با پیروزی مقابل میهمان خود استقلال خوزستان با یک بازی کمتر نسبت به سایر حریفان همچنان در یک قدمی قهرمانی نیم فصل «جام آزادگان» قرار گرفت و قصد دارد جشن قهرمانی خود را به همراه هزاران هوادار مشتاق در ورزشگاه تختی ارومیه برپا کند.
شاگردان وحید بیاتلو در تیم ۹۰ ارومیه برای رسیدن به این مهم نیاز مبرم به پیروزی دلچسب خانگی دارند و کسب نتیجه تساوی مقابل تیم فجر سپاسی شیراز چاره کار آنها نخواهد بود.
کسب ۹ پیروزی، پنج تساوی،دو شکست، ۱۶ گل زده، هفت گل خورده و تفاضل ۹ گل حاصل تلاش تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته هفدهم این رقابت‌ها بوده است.
فوتبال شهر ارومیه سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ این شهر در لیگ دسته یک کشور جان تازه‌ای به خود گرفت.
انتهای پیام/
تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در اندیشه صدرنشینی لیگ یک خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار