شهردار منطقه پنج تبریز :

بزرگترین پروژه مسیر گشایی تبریز در بزرگراه دو کمال

1398/09/26 - 09:36 - کد خبر: 9600 نسخه چاپی

نصر: شهردارمنطقه پنج تبریز گفت : فاز دوم بزرگراه دوکمال نقش مهمی در کاهش ترافیک مرکز شهر و همچنین رونق بخشیدن به بافت بارنج خواهد داشت .

به گزارش نصر ، مهندس میرعلی‌ اصغر نساج غازانی در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی با اعلام این مطلب افزود : فاز دوم دوکمال در حد فاصل بارنج تا خیابان استاندارد کوی ولی عصر در حال اجرا شدن می باشد. وی در این رابطه اظهار داشت : بزرگراه دوکمال با هزار و ۵۰۰ مترطول و ۶۰ مترعرض اجرا می شود.
به گفته شهردار منطقه پنج درباند رفت این پروژه  عملیات تملک ، زیرسازی و جدول گذاری در حال اجرا شدن است و تملک و آزادسازی املاک واقع در باند برگشت نیز به طور همزمان اجرا می شود. مهندس نساج همچنین با اشاره به اینکه پیش از این فاز اول دوکمال با هزار میلیارد ریال هزینه از شفیع زاده تا بارنج به بهره برداری رسیده‌ است تصریح نمود : این پروژه جزو طرح های عمرانی مهم تبریز محسوب می شود.
شهردار منطقه پنج در پایان  بزرگراه دوکمال را جزو بزرگترین پروژه های مسیرگشایی شهرداری کلانشهر تبریز دانست و گفت : این پروژه از نظر طول و تعداد املاک واقع در مسیر که نیازمند تملک است از بزرگترین طرح های عمرانی تبریز محسوب می شود.

انتهای پیام/
بزرگترین پروژه مسیر گشایی تبریز در بزرگراه دو کمال نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار