سرمربی تیم شهرداری جوان ارومیه؛

فشردگی دیدارهای لیگ یک والیبال کشور مشکل‌ساز است

1398/09/25 - 17:30 - کد خبر: 9594 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه گفت: برنامه برگزاری دیدارهای لیگ دسته یک کشور بسیار فشرده است و این امر در ادامه مشکلاتی را برای تیم‌ها به وجود خواهد آورد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، ساسان خداپرست امروز در گفت و گو با خبرنگار افزود: در رقابت‌های فصل جاری هر تیمی به طور میانگین طی هر دو و نیم روز یک مسابقه برگزار می‌کند و فاصله زمانی بین دو مسابقه بسیار کوتاه است.
وی بیان کرد: انجام مسافرت‌های طولانی و خستگی راه، نداشتن فرصت مناسب برای تجدید قوا، کار با وزنه و بدنسازی برای بازیکنان‌ از جمله مشکلاتی است که تیم‌ها در راستای فشردگی مسابقات با آن مواجه هستند.
وی کسب پنج پیروزی متوالی تیم شهرداری جوان ارومیه را نشان از هماهنگی و انسجام بازیکنان این تیم عنوان کرد و گفت: روز گذشته بازی بسیار خوبی مقابل تیم باانگیزه خوش سیمای آمل که از بازیکنان آماده و با شرایط فیزیکی مناسب بهره می‌برد، انجام دادیم و موفق به پیروزی مقابل این حریف قدرتمند شدیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه از هواداران این تیم قدردانی کرد و افزود: امسال تیمی منسجم و بی‌حاشیه با ترکیبی از جوانان بومی شهر ارومیه راهی کوران مسابقات لیگ دسته یک کشور شده‌است و بدون‌شک این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه روز گذشته در هفته پنجم لیگ دسته یک کشور با پیروزی سه بر یک مقابل تیم «خوش‌سیمای آمل» پنجمین برد متوالی خود را کسب کرد و همچنان در صدر جدول این رقابت‌ها باقی ماند.
تیم شهرداری جوان ارومیه هم‌اکنون با کسب ۱۵ امتیاز کامل از پنج بازی در رده نخست جدول گروه دو قرار دارد؛ این تیم امسال با ترکیبی بومی و جوان و با هدایت ساسان خداپرست، کاپیتان اسبق تیم ملی در لیگ دسته یک کشور حضور یافته‌است.
این مسابقات با حضور ۲۱ تیم در دو گروه ۱۰ و ۱۱ تیمی از ۱۱ آذرماه جاری در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود و تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه دو این مسابقه‌ها با تیم‌های هوشیار اسپرت تبریز،  خوش‌سیمای آمل، اودیمای نور، گل‌نقش آران و بیدگل، کیمیاگر تهران، هورسان رامسر، نیروی‌زمینی تهران، دشتستان بوشهر و شهرداری کرج همگروه است.
در گروه یک این رقابت‌ها نیز مقاومت تهران، شهرداری قزوین، عقاب تهران، صنعت‌فرش اصفهان، سفیرجوان رامسر، پاس گرگان، شهروند نکا، مجتمع صنعتی اسفراین، خاتم جوان اردکان، افق قم و وارنا شهر باران حضور دارد.
تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه از سال ۱۳۹۲ تاکنون به جز سال گذشته در لیگ دسته یک حضور داشته‌است و نادر شهنازی، جاوید محسنی‌نیا، رسول بنایی‌کیا و ساسان خداپرست سرمربیان این تیم بوده‌اند.
تیم والیبال مقاومت مهاباد دیگر نماینده آذربایجان‌غربی نیز طی چندین سال گذشته در لیگ دسته کشور حضور داشت اما امسال به دلیل نداشتن اسپانسر در این رقابت‌ها حضور نیافت.
انتهای پیام/
فشردگی دیدارهای لیگ یک والیبال کشور مشکل‌ساز است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار