اسحاق جهانگیری؛

باید در همه سطوح دولت و مدیریت نظام یک صدا بشنویم

1398/09/25 - 17:18 - کد خبر: 9593 نسخه چاپی

نصر: معاون اول رییس جمهوری با بیان این که باید در همه سطوح دولت و مدیریت نظام یک صدا بشنویم،گفت: چالش‌ها و مشکلات در مقابل فرصت‌های کم‌نظیری که ایران دارد، ناچیز است و ما می‌توانیم با کمک همدیگر از پیچ‌های خطرناک عبور کنیم.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری عصر دوشنبه در آیین نکوداشت مهندس محسن خلیلی عراقی افزود: آنچه مردم را رنج می‌دهد و متحیر می‌کند این است که آنها احساس می‌کنند در این تنگناهای اقتصادی فراموش شده‌اند.
وی با اشاره به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی کشور گفت: این چالش‌ها و مشکلات در مقابل فرصت‌های کم‌نظیری که ایران دارد، ناچیز است ما می توانیم با کمک همدیگر از پیچ‌های خطرناک عبور کنیم.
معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه ما در شرایط حساسی قرار گرفته‌ایم، گفت: آمریکایی‌ها م‌ی‌خواستند اقتصاد ایران را نابود کنند، آن چیزی که امروز اقتصاد ایران را نگه داشته است تلاش شما فعالان اقتصادی است.
 وی افزود: نیاز امروز مردم این است که دولتمردان در همه نهادهای دولتی و حکومتی، حوزه‌های مدنی، تمام احزاب، نخبگان و دانشگاهیان برای این کشور افق گشایی کنند.
معاون اول رییس جمهوری اظهار داشت: دشمن به دنبال این است که آینده ایران را سیاه نشان دهد بنابراین باید افق گشایی کنیم و می‌توانیم این کار را در همه سطوح کشور انجام دهیم.
انتهای پیام/
باید در همه سطوح دولت و مدیریت نظام یک صدا بشنویم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار