فرمانده انتظامی شهرستان اعلام کرد:

دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در چاراویماق

1402/04/17 - 15:56 - کد خبر: 95907 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان چاراویماق از دستگیری قاتل فراری در کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ فرامرز بابایاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای تابعه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده و اقدامات خاص پلیسی و اشراف اطلاعاتی قاتل در کمتر یک ساعت شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در حین فرار دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی چاراویماق با اشاره به اینکه متهم انگیزه ارتکابی را اختلاف ملکی و خانوادگی عنوان داشت، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

یک فوتی و یک مصدوم در سانحه رانندگی در شهرستان بناب
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: واژگونی سمند در محور عجب شیر به بناب یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
وحید شادی نیا ادامه داد: این حادثه که صبح امروز شنبه روی داد زن ۴۵ ساله براثر شدت جراحات وارده جان باخت و یک مصدوم بصورت سرپایی درمان شد.

دستگیری سارق حین سرقت از منزل در تبریز
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارق منزل و کشف هفت فقره سرقت خانه‌های ویلایی به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال در تبریز خبر داد.
سرهنگ محمدتقی سلطانی در تشریح این خبر، گفت: در پی افزایش سرقت منزل در تبریز، پلیس آگاهی استان با تشدید اقدامات مقابله‌ای مبارزه با سرقت و تشکیل اکیپ‌های ویژه با بکارگیری نیروهای متخصص و زبده پلیس آگاهی استان در جهت ردگیری و شناسایی سارق اقدام کرد و طی عملیات غافلگیرانه پلیس، سارق منزل در حین سرقت دستگیر و جهت انجام تحقیقات اولیه به مقر آگاهی دلالت شد.
این مقام انتظامی افزود: در این رابطه یک نفر مالخر نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه با ارزش بیش از هفت میلیارد ریال کشف شد که پس از احراز هویت و شناسایی طی صورتجلسه به مالباختگان تحویل شد.
وی تشریح کرد: با انجام تحقیقات جامع و فنی  مشخص شد متهمان تعداد هفت فقره سرقت منزل با شگرد دیوار روی انجام داده‌اند که ضمن شناسایی و کشف اموال توسط ماموران، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و متهمان جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/
دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت در چاراویماق خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار