مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد:

جریمه ۳.۲ میلیارد ریالی قاچاقچی نوشیدنی‌های انرژی‌زا در آذربایجان‌شرقی

1402/04/17 - 13:10 - کد خبر: 95889 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: متهم پرونده قاچاق مواد خوراکی و نوشیدنی‌های انرژی‌زا در این استان به پرداخت سه میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش نصر، صمد حضرتی، افزود: پرونده متهم به قاچاق این مواد به ارزش یک میلیارد و ۷۶ میلیون ریالی در شعبه تعزیرات حکومتی چاراویماق رسیدگی شد.
وی اظهار کرد: با گزارش ارسالی ماموران انتظامی چاراویماق، پرونده ای به ظن قاچاق مواد کشف شده در اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان تشکیل شد که پس از انجام اقدامات لازم قانونی، شعبه به پرونده مذکور رسیدگی کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: پس از احضار متهم و تفهیم اتهام، به دلیل غیرموثر بودن دفاعیات و عدم ارایه اسناد و مدارک قانونی و اقدام غیرقانونی در خرید و حمل مواد قاچاق بدون رعایت ضوابط قانونی، تخلف وی محرز شناخته شد.
حضرتی، ادامه داد: علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم به پرداخت جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش مواد قاچاق محکوم و حکم صادره اجرا شد.
 در سه ماه نخست امسال متخلفان حوزه قاچاق کالا و ارز در استان در جریان رسیدگی به یک هزار و ۱۱۰ پرونده به پرداخت بیش از یک‌هزار و ۱۵ میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال، متخلفان حوزه قاچاق کالا و خدمات به دنبال رسیدگی به ۲ هزار و ۶۲۱ پرونده تخلف به پرداخت بیش از ۶۳۸ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال و و متخلفان حوزه بهداشت، دارو و درمان در جریان رسیدگی به ۱۷۷ پرونده تخلف به پرداخت بیش از ۶ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
انتهای پیام/
جریمه ۳.۲ میلیارد ریالی قاچاقچی نوشیدنی‌های انرژی‌زا در آذربایجان‌شرقی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار