خبر/

تساوی تراکتور مقابل حریف قدرتمند/ شروع فوق‌العاده گوستاوو با ۳ گل

1402/04/16 - 20:33 - کد خبر: 95848 نسخه چاپی

نصر: دیدار تدارکاتی تراکتور و اورنبورگ روسیه با تساوی سه به بر سه خاتمه یافت.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، نخستین بازی تدارکاتی شاگردان پاکو خمز در اردوی ترکیه، ساعت ۱۷:۳۰ امروز - جمعه ۱۶ تیرماه - مقابل اورنبورگ در کمپ باشگاه فنرباغچه برگزار شد.
تراکتور در همان دقایق ابتدایی بازی دو گل از حریفش دریافت کرد؛ اما شاگردان خمز خیلی زود از شوک این گل‌ها خارج شده و رفته رفته نبض بازی را در دست گرفتند. تراکتوری‌ها که در چندین صحنه روی دروازه اورنبورگ خطرساز ظاهر شده بودند، توسط گوستاوو به گل نخست دست یافتند.
در ادامه، اورنبورگ بازهم روی اشتباه فردی بازیکنان تراکتور به گل رسید. شاگردان خمز پس از دریافت گل سوم، بازهم به بازی مالکانه و تهاجمی ادامه دادند. تراکتوری‌ها خیلی زود مزد تلاش‌های‌شان را گرفتند و توسط گوستاوو به دو گل دیگر دست یافتند تا یکی از سریع‌ترین هتریک‌های تاریخ تراکتور رقم بخورد.
خمز با انجام چند تعویض در بین دو نیمه، روند خوب تیمش را در نیمه دوم هم حفظ کرد و اگر بازیکنان تیم دقت کافی را داشتند، تراکتور می‌توانست به گل‌های بعدی هم دست یابد.
با وجود تغییرات گسترده در ترکیب تیم نسبت به فصل گذشته، شاگردان خمز با هماهنگی مطلوبی در این دیدار حاضر شدند و از نظر درصد مالکیت توپ و شوت به دروازه عملکرد بهتری نسبت به رقیبشان داشتند.
خمز در این بازی تدارکاتی تمامی نفراتش را محک زد و در پایان نیز با لبخند رضایت از تلاش شاگردانش قدردانی کرد.
انتهای پیام/
تساوی تراکتور مقابل حریف قدرتمند/ شروع فوق‌العاده گوستاوو با ۳ گل نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار