فرمانده کل سپاه پاسداران:

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال ساخت ۱۶ بیمارستان است

1402/04/16 - 19:52 - کد خبر: 95844 نسخه چاپی

نصر: سردار سرلشکر سلامی گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) ۱۶ بیمارستان مجهز دیگر را در سطح کشور در دست ساخت دارد.

به گزارش نصر، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح کلان‌بیمارستان «غدیر» افزود: بیمارستان غدیر یکی از طرح‌های ملی است که در تراز معیار‌ها و استاندارد‌های بیمارستان‌های پیشرفته جهان ساخته شده است.
سردار سرلشکر سلامی گفت: خوشبختانه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از این دست طرح‌ها، ۱۶ بیمارستان در دست ساخت دارد که انشاءالله به تدریج تمام و به ملت عزیز ایران تقدیم می‌شود.
طرح ساخت کلان بیمارستان غدیر در قالب طرح توسعه بیمارستان شهدای تجریش به همت یکی از خیرین سلامت در سال ۱۳۹۰ در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع کلید خورد و در سال ۱۳۹۴ با پیشرفت فیزیکی حدود پنج درصد برای تکمیل و احداث به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) واگذار شد.
با شروع دولت مردمی سیزدهم و تأکید رئیس‌جمهور مبنی بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، عملیات اجرایی طرح با فوریت پیگیری و با حمایت‌های مسئولان و اهتمام شبانه‌روزی، با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان تکمیل و به مرحله بهره‌برداری رسید.
کلان بیمارستان مدرن و مجهز، غدیر با زیربنای ۶۲ هزار مترمربع در پنج بلوک و ۱۳ طبقه با ظرفیت ۸۲۱ تخت در تراز و استاندارد‌های جهانی از جمله اتاق عمل‌های جراحی هوشمند با ۲۴ تخت، بخش‌های ویژه CCU، NICU، ICU، زایمان LDR، اورژانس پیشرفته مجهز به هلی‌پورت هوایی، آنژیوگرافی مغز، تصویربرداری، دیالیز فیزیوتراپی درمانگاه‌های فوق تخصصی، آزمایشگاه بخش‌های بستری زنان و مردان و کودکان، با به‌کارگیری کادر مجرب و بهره‌گیری از فناوری‌های روز جهان با رعایت استاندارد‌های درمانی به عنوان یکی از کلان‌بیمارستان‌های مطرح در غرب آسیا طرحی مهم در تسهیل هر چه بیشتر فرآیند درمان برای بیماران از سراسر ایران اسلامی است.
این بیمارستان مجهز به پیشرفته‌ترین هلی‌پورت اورژانس با قابلیت ارتباط با سازمان هواپیمایی کشوری و اورژانس کشور است که از طریق آن مصدومان در کمترین زمان با بالگرد به این بیمارستان منتقل می‌شوند.
با افتتاح این کلان‌بیمارستان مدرن ۸۲۱ تخت مجهز به مدار ارائه خدمات درمانی کشور افزوده شد.
انتهای پیام/
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال ساخت ۱۶ بیمارستان است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار